DIY • Pore Cleanser

29. marca 2015

Ahojte, kočky! :)
Možno si spomínate na môj prvý DIY článok, v ktorom som vám ukázala, akým spôsobom si doma vyrábam multifunkčný peeling. Premýšľala som a napadlo mi, že by ste možno chceli vedieť, ako na domácu zlupovaciu masku, inými slovami, ako si vyčistiť póry pomocou doma dostupných prostriedkov, ktorými sú vajíčko a kapesník. Ak vás to teda zaujíma a ste zvedavé či a ako to funguje, dočítate sa to v mojom článku na portáli želania.sk


3 komentáre:

  1. To vypada opravdu zajimave, ja mam sice suchou plet, na nose mam casto treba suche supinky, ale cerne tecky tam mam i tak a nedokazu se jich zbavit :-D Takze to budu muset nekdy vyzkouset, diky za tip :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je začo, som veľmi rada, že bol článok užitočný :) Potom daj vedieť, ako si dopadla :) :)

      Odstrániť
  2. O podobnej maske som čítala už dávnejšie a veľmi ma to už vtedy zaujalo. Teraz, keď vidím, že to aj celkom funguje, to určite vyskúšam! :)

    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS