27. marec

27. marca 2015

Ahojte, kočky! :)
Prajem vám krásny piatok a vítam vás pri dnešnom článku. Prosím vás o jednu vec - neberte tento článok tak, že sa vám akože chválim alebo ja neviem čo (pretože to ani nie je veľmi čím), len mám pocit, že by medzi nami mohol fungovať istým spôsobom otvorený vzťah a keďže to vidím na sebe, že som rada informovaná, myslím si, že aj vy si zaslúžite byť (aspoň čiastočne) v obraze. Preto vám chcem dneska napísať o štyroch bodoch, ktoré sa na mojom živote v poslednej dobe celkom významne podpísali.

1) Bloger roka 2014
Som nesmierne rada, že takáto udalosť konečne dorazila aj k nám. A ešte väčšiu radosť mám z toho, že môžem byť jej súčasťou. O to krajší mám pocit, keď viem, že som sa nenominovala sama, i keď som o nominácii vopred vedela. Ako som aj predpokladala, hlasov mám naozaj máličko, no i napriek tomu si ich úprimne vážim a ďakujem za ne :) Na hlasovanie zostáva už len pár dní, tak ak ste ešte nehlasovali za svoju obľúbenú blogerku, určite tak urobte ;)


2) želania.sk
Velikánskym prekvapením pre mňa bolo, keď ma pred časom oslovila Natálka z portálu zelania.sk s otázkou, či by som sa nechcela realizovať aj na ich stránke. Priznám sa, že som o tom musela premýšľať - či budem mať čas, či budem zvládať písať články na dva servere a akú kvalitu tieto články budú mať, no v závere som túto ponuku vyhodnotila ako skvelú možnosť a je mi veľkou cťou, že môžem byť súčasťou niečoho takéhoto. Viem, že som vás už o tomto portáli informovala aj na facebooku, no rada by som vám povedala, že to, ako som sa nadchla pre vec nie je preto, že som prijala spoluprácu ale preto, že si skutočne úprimne myslím, že je to stránka so skvelou a perspektívnou myšlienkou. Bodka. To je celé a netreba za mojou radosťou hľadať nič iné :) Možno by ste sa mohli prísť pozrieť a ak sa vám na stránke zapáči, možno sa prihlásite a začnete si vytvárať vlastný wishlist a čítať články od inšpirátorov :) 


3) Bye, brigáda!
Ďalšou dôležitou vecou je, že som sa rozhodla skončiť s prácou v drogérii. Na teraz. Pretože aj keď sa mi prvé mesiace naozaj zdalo, že je skvelo časovo riešená, pracovala som tam aj pred tým a pracovalo sa mi tam dobre, vyskytli sa isté okolnosti, kvôli ktorým som toto rozhodnutie viac-menej spraviť musela a spätne som zistila, že to bolo dobré rozhodnutie. Na jednej strane ma to veľmi mrzí, no na druhej strane viem, kvôli čomu to bolo...

4) We are moving!
Áno, je to tak. Rodičia sa pred pár mesiacmi rozhodli, že nám je byt už naozaj malý a rozhodli sa kúpiť domček. Ten síce tiež nie je zrovna veľký a je len o ulicu ďalej od bytovky, v ktorej som prežila takmer trinásť rokov, ale aspoň budeme samy...Viac detailov prípadne neskôr ;)


Tak to by bolo všetko, ale myslím si, že je toho aj tak viac než dosť, aspoň pre mňa. Ďakujem vám, ak ste sa prebojovali až sem, prajem vám krásny víkend (posledný marcový) a snáď sa tu čoskoro (dúfam, že v nedeľu) stretneme.
♥ xoxo ♥

6 komentárov:

  1. Páni toľko noviniek. Tvoje pôsobenie na stránke želania sk som si už stihla všimnúť, stránka vyzerá dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda hej :)
      Jej, teraz si ma veľmi potešila :)

      Odstrániť
  2. Tak to jsou teda pořádné změny! Tak přeji, ať se ti ve všem daří a ať jsou to změny k lepšímu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne! :) Úprimne v to dúfam :)

      Odstrániť
  3. To jsou poradne novinky :-) V blogerovi roku hlas ode me mas urcite, tvuj blog mam moc rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, veľmi pekne ďakujem, obrovsky si to cením :) ♥

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS