{Things That Made My Day}

4. februára 2015

Ahojte kočky! 
Dúfam, že ste nový mesiac začali tak, ako ste si priali a predstavovali a že ste nabité energiou na nové veci a zážitky. Viem, že takto v štvrtý deň mesiaca sa to veľmi ťažko hovorí objektívne a pravdivo, no aj tak dúfam, že to bude skvelý mesiac a že prekoná ten predchádzajúci, lebo o tom to je, nie? Aby sme sa stále snažili robiť veci a svet krajšími. A práve preto vám aj ja prinášam svojich nových pätnásť vecí, ktoré ma potešili a spravili aspoň tento deň krajším, než by možno bol bez nich. 
Dúfam teda, že aj ten váš bude bohatší aspoň o jeden úsmev. 
Mám vás rada a chcem, aby ste to vedeli ♥
















2 komentáre:

  1. Samé milé vecičky, ani sa nedivím, že ti vyčarili úsmev na tvári. Mňa dnes potešila správa s výsledkami včerajšej skúšky, čím sa zo mňa oficiálne stáva inžinier :-D Okey, okey, tak ešte dopísať diplomovku a odštátnicovať, ale to už je malina v porovnaní s tým, koľko skúšok som za posledných 5 rokov urobila :-) Jupííí, skáčem po plafón od radosti.

    PS: Nezabudni dôjsť ku mne na giveaway ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej super, tak to ti teda gratulujem!! A držím palce, nech ti to dobre dopadne až do konca :)
      Jujky, jasné že dojdem, ďakujem za pozvanie! :) :*

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS