Empties • Január

2. februára 2015

Ahojte kočky!
Tak ako som vám včera sľúbila, mám pre vás dneska pripravený článok. Je mi jasné, že pre vás nebolo ťažké uhádnuť, že to bude mesačná spotreba, ako už býva zvykom.
Čo vám k tomu môžem napísať - toto je hádam rekord!! Ja si totiž nepamätám, že by som niekedy spotrebovala toľko vecí v priebehu jedného mesiaca. Ale aspoň je tu vidno, že ten zákaz nakupovania sa začal aj vyplácať, kedže pomaly likvidujem všetky zásoby, spotrebúvam dlho načaté produkty a vytváram priestor pre nové, no už teraz viem, že to určite nebude so zásobami fungovať tak, ako doteraz - aspoň by som bola rada, keby to tak nebolo. Každopádne, to že toho toľko spotrebúvam je v podstate súčasť plánu kvôli jednej udalosti, ktorá sa nezadržateľne blíži a o ktorej vám poviem, až keď bude na 100% aktuálna :)
No ale nezdržujme teda zbytočne a poďme sa pozrieť, čo všetkko sa mi podarilo tento mesiac zlikvidovať :D

takmer až ilustračné foto, keďže sa mi do tejto krabičky ani omylom všetko nezmestilo
• Vlasová kozmetika
1) 3x L´Oréal Prodigy 4.15 SIENNA: Prvý krát asi po troch rokoch som si farbila vlasy sama doma a keďže som potrebovala nafarbiť aj príčesky, potrebovala som až tri farby, ktoré budem musieť kúpiť znovu, pretože potrebujem výsledný efekt ešte o niečo doladiť :) Musím povedať, že tieto farby sú skvelé! Úžasne chytajú a nikdy som si nemyslela, že dám za pravdu reklame, ale viete ako tam hovoria niečo v tom zmysle, že je to prvý farba, ktorá zlepšuje kvalitu vlasov... Tak je to naozaj tak! Odkedy mám nafarbené vlasy sú na dotyk, na pohľad i na pocit v lepšom stave. Čiže za mňa rozhodne áno, L´Oréal má u mňa 100% a aj keď patria k tým drahším, určite ich chcem znovu ♥
2) Balea Silber-Glanz šampón a SOS maska: článok TU; priznávam, že šampón vyhadzujem nie úplne spotrebovaný, ešte by ho tam tak na 3-4x bolo, no mne je už zbytočný, keďže už nie som blond. Ale pri tej jeho cene mi to ani nebolo veľmi ľúto. Len trochu...
3) Schauma Keratin Strong šampón a balzam: článok TU; a ja otvorene priznávam, že som sa rozhodla si už znovu nekúpiť Aussie 3minute miracle, ktorý inak ale zbožňujem (nie kecám, určite si ho kúpim), no aj tak tento balzám sa mi zdá rovnako dobrý, ak nie ešte o ničo lepší a za viac ako dvojnásobne nižšiu cenu s ním ani netreba nejako extrémne šetriť...
4) Gliss Kur minútova maska na farbené vlasy: Ja mám tieto masky inak veľmi rada a nevidím dôvod, prečo by som si ju nekúpila znovu. Na vlasy síce nemá taký účinok ako ten balzam od Schaumy či Aussie, no je to veľmi príjemné ozvláštnenie vlasovej starostlivosti.
5) Gliss Kur sprej na vlasy Million Gloss: článok TU


• Telová kozmetika
6) Balea antiperspirant Shinning Berry: článok TU, popravde ma neláka si ho znovu kúpiť.
7) Dove antiperspirant Go Fresh: článok TU, rovnako ako predchádzajúci, znovu nekupujem.
8) Sprchové gély Palmolive: článok TU, keďže ich mám veľmi rada, určite si kúpim znovu, no tento olivový pravdepodobne nie, nejako mi nebola príjemná jeho vôňa.
9) Balea gél na holenie: nie je o čom, stále dookola :)
10) Telové mlieko na atopickú pokožku z lekárne: musím povedať, že jeho učinky boli super, aj pokožka po ňom bola jemná, no vôbec nevoňalo pekne, bolo dosť drahé a keďže mi ekzém akosi ustúpil, nemám dôvod ho kupovať znovu.
11) Cien telové maslo: článok TU; nebolo to také maslo ako v článku, bolo to presne to maslo článku. Čiže áno, až TERAZ som ho spotrebovala a neviem prečo. nemôžem povedať, že by som s ním 2x šetrila, čiže okrem rekordnej spotreby tu teraz máme aj rekordný čas... Ale určite by som si ho veľmi rada kúpila znovu, lebo bolo naozaj skvelé.
12) Olejový peeling Balea: článok TU; teda som ho nakoniec minula, no ako som písala, znovu ani omylom.
13) Balea krém na ruky: článok TU; moja láska, určite si ho kúpim znova, len to by som si najpr musela spomenúť niekedy, keď budem v DMke
14) Cien krém na ruky: článok TU; časom som akosi na neho zmenila názor. Bol skvelý, to nepopieram, no nejako ma to už neláka si ho znovu kúpiť, keby sa naskytla tá možnosť. Ale jeden nikdy nevie...
15) Balea soľ na pedikúru: článok ešte len chystám, o pár dní sa dočkáte...


• Pleťová kozmetika
16) Nivea pleťová voda: článok TU; síce som písala, že by som si ju rada kúpila znovu, resp. že si ju kúpim, no mám taký pocit, že skôr asi nie, a ak, tak určite to nebude tak skoro.
17) Nivea očný odličovač: článok TU; ako som písala - odličoval, ale dráždil. Čiže znovu nie. Ja som sa už radšej vrátila k svojej milovanej Mixe.
18) Olay pleťový fluid: článok TU; bol fakt super a ak by som nenašla nič lepšie alebo nevedela, čo kúpiť, nebudem váhať.
19) Essence SOS Spot Killer: o jeho funkčnosti nemôžem pochybovať, no prečo ho vyhadzujem nespotrebovaný? Lebo v ňom nie je čo spotrebovať. Tá tekutina, ktorá sa mala pred použitím pretrepať, aby sa zmiešala s práškom na spodku akosi zmizla do neznáma, nevedno kam, čiže je pre mňa už nepoužiteľný. A znovu si ho kupovať nebudem, pretože nechcem riskovať, že by sa to stalo znovu. Nerada vyhadzujem peniaze len tak...
20) Odličovacie obrúsky Yves Rocher: článok TU; rada znovu, no len ak budem vedieť, že budem potrebovať núdzové riešenie na odlíčenie. Aj keď viem, že vo svete je odličovanie obrúskami bežná vec. Ale na to, aby som ich kúpila len na očistenie rúk pri líčení či na swatche sú pridobré a pridrahé - na to používam Baleu (ale na odličovanie je tá cena vporiadku).
21) Vzorky Mary Kay, ktoré si jedného dňa MUSÍM kúpiť v plnom balení...


• Dekoratívna a nechtová kozmetika
22) Oriflame The One Foundation: článok TU; určite by som sa mu veľmi potešila znovu. Aj keď jeho krytie bolo relatívne nízke, mal ľahké zloženie a pekne zjednotil pleť. Už teraz mi veľmi chýba
23) Rimmel báza pod makeup: článok TU; najprv som ju veľmi nemusela, potom som si ju obľúbila a teraz som ju už v drogérii nenašla, Ale skúsim od Rimmelu inú, len najprv chcem minúť ešte tie, čo mám doma.
24) Dermacol Lace Powder: článok TU; už sa mi ho nechcelo dolovať, aj tak ho už dávno nahradil nový a čerstvý
25) Oriflame púder: rovnaký prípad, akurát bez toho, že by som mala náhradu. No vôbec nevadí. Toto bolo moje druhé (či tretie?) balenie tohoto púdru, v katalógu už nie je a našla som za neho oveľa lepšie náhrady.
26) Dermacol Imperial Long Lash: článok TU; jedna z najlepších, aké som kedy skúsila, no už sa nevyrába a u nás v práci je už len v dopredaji, takže dočasne mám novú, no ďalej už bohužiaľ, pretože je naozaj, naozaj skvelá!
27) Odlakovač Sally Hansen: článok TU; v novom obale, náhrada zabezpečená ;)


Tak čo hovoríte na moju rekordnú spotrebu? Ako ste na tom vy za uplynulý mesiac?
Majte krásny pondelok a celý týždeň ♥
xoxo

3 komentáre:

  1. Ja mám od Schaumy v obľube olejový kondicionér na rozštiepené končeky vlasov, ale aj tento určite rada skúsim. S tým Essence SOS sa mi raz stalo, že mi zaschol, ono sa mu to stáva, preto aj v obchode si treba dať pozor, aký si vyberieš a je pravda, že nemá dlhú životnosť, pretože asi po dvoch mesiacoch začne tuhnúť, tá tekutina sa začne vytrácať, no je tak malý, že ho zvyčajne dovtedy miniem, navyše skutočne účinkuje, takže to riziko zaschnutia podstupujem opakovane.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS