V sprche s Baleou N°2

8. februára 2015

Ahojte kočky! :)
Prajem vám krásne nedeľné popoludnie a zároveň vás vítam u nového článku, v ktorom sa dnes opäť pozrieme na dva sprchové produkty od značky Balea.
V poslednej dobe sa mi totiž doma akosi nakopili Pred časom som mala nákupný záchvat a kpila som si ich asi desať. Pôvodne som vám o nich ani nechcela písať, pretože som to považovala za zbytočnosť, no objavila som zopár ich skvelých vlastností a zišlo mi na um, že by to mohol byť celkom príjemný článok s tipmi na nákup, pretože tieto veci sa, mám pocit, míňajú neuveriteľným tempom a nesnažte sa ma presviedčať o opaku.


Balea MED sprchový gél:
- je určený pre citlivú pokožku a s neutrálnym pH 5.5 je na to vhodným kandidátom
- sľubuje ochranu pokožky pred vysúšaním, čo naozaj môžem potvrdiť - po každom sprcháči mávam akútnu potrebu sa hneď nakrémovať, aby sa mi pokožka nezačala trúsiť od sucha, no pi tomto ani ťuk, žiadne vysúšanie
- zloženie je bez mydla, zato však obsahuje alantonín (čo je chemická látka na báze močoviny, ktorá má hojivé a regeneračné účinky) a kyselinu mliečnu
- jeho objem je 300ml, má klasické zatváranie, jemnú konzistenciu, príjemnú nedráždivú a nevtieravú vôňu a je priesvitný


Balea exotic shower:
- nejedná sa o klasický sprchový gél, ale o sprchový gél v spreji, čo v praxi znamená, že má balenie ako gél na holenie s v podstate rovnakým dávkovačom, ktorý stlačíte v domnení, že ho von vyjde trošku, na ruku vám dopadne jemne oranžová tekutina, ktorá sa v okamihu zmení na penu a podľa môjho nematematického odhadu ženským okom zväčší svoj objem asi štvornásobne.
- pena je ale naozaj krásne voňavá a jemná a pokožka po nej tiež nie je vysušená (no napriek tomu to nie je tak 100% ako pri predchádzajúcom, i keď sľubuje zachovanie hydratácie pokožky) a bežné sprchovanie posunie na trošku inú úroveň
- balenie má 150ml, ako som spomínala - dávkovanie ako pri géle na holenie, konzistencia je jemná, no dosť hutná a pevná, farba produktu je (ako som tiež spomínala) svetlooranžová a po zmene biela.


V závere by som teda rada povedala, že som naozaj rada, že som si tieto dva sprcháče hodila do košíka úplne naslepo, nič som od nich nečakala a tým pádom som sa mohla nechať prekvapiť, som rada, že to bolo prekvapenie v pozitívnom slova zmysle. čiže ak niekedy budete mať cestu okolo sprchových gélov Balea, odporúčam vám sa pri týchto dvoch pozastaviť...
Ešte by som vám chcela ukázať fotku oboch produktov na tanieriku a podotknúť, že som ich tam dávala cca. rovnaké množstvo...


Tiež je vaša pokožka náchylná na vysušovanie? Skúšali ste sprchový gél v spreji?

Majte krásny zvyšok nedele a stretneme sa tu zajtra :) ♥
xoxo

4 komentáre:

  1. Ten Balea med ma zaujal, je super že táto značka robí kvalitné veci za prijateľnú cenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :) Nezostáva mi nič iné ako súhlasiť :)

      Odstrániť
  2. Vypadají opravdu dobře. Nezkoušela jsem ani jeden, ale pro ten sprej si asi dojdu :D

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za tú skúsenosť to určite stojí :) Len sa akosi rýchlo minul :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS