Telový olej Balea

25. februára 2015

Ahojte, kočky!
Vítam vás pri dnešnom článku a prajem vám pekný stred týždňa :) Dneska konečne prišiel ten čas, kedy vám aj ja napíšem niečo viac o úžasnom telovom olejíčku, ktorý som dostala (spolu s ostatnými dievčatami) na testovanie od DM drogérie.
Ide o novinku v ich sortimente telovej kozmetiky a z mojej strany je to novinka viac než vítaná. Už dlhšiu dobu som totiž premýšľala nad tým, že by som vyskúšala niektorý z ich telových olejíčkov, keďže som neraz počula aké sú skvelé, no a ako vidíte, nejako si ku mne našiel cestu sám.


Na olejíku ma hneď na prvý pohľad zaujal jeho milý obal, ktorý pôsobí veľmi pekne a vďaka motívu kvietku aj nežne. Fľaštička má šrubovací vrchnák a dávkuje sa cez malú dierku v kryte pod ním, objem produktu je 150ml a jeho cena 3,49€.
Olejík je svetložltej farby a má priam úžasnú vôňu, ktorá upokojí myseľ a prevonia pokožku na celkom značný čas. Jeho aplikácia je jednoduchá - nalejete ho trošku do dlane a rozotriete po pokožke. Ak sa bojíte, že sa bude ťažko vstrebávať, alebo po ňom zostane vaša pokožka mastná, tak vôbec nemusíte. Do pokožky sa vstrebáva naozaj rýchlo a mastný film vie síce zostať napríklad v ohyboch lakťov a kolien, ale stačí tieto miesta nanovo prejsť rukou, votrieť tak aj zvyšok oleja lepšie do pokožky a nie je čo riešiť.


Čo ma na ňom okrem tej jeho úžasnej vône dostalo je to, ako krásne hydratuje pokožku. Po použití je krásne jemná a vláčna a bohate stačí olejík používať po každom druhom sprchovaní - taký je super. Navyše sa mi páči jeho flexibilita, ktorou myslím, že sa nemusíte vôbec viazať na to, že nesie prívlastok "telový". Môžete ho pokojne používať na hydratáciu pokožky (na čo je aj primárne určený), na masáže (mmm, áááno ♥), na vlasy, na nechtovú kožičku či domáci olejový peeling (čo vám ešte napadne?)

Takže keď budete najbližšie v DMke ani neváhajte a prihoďte si ho do košíku, neoľutujete. Nejaké využitie pre neho určite nájdete, aj keby vám na natieranie pokožky tela nevyhovoval ;)
Majte krásny zvyšok dnešného dňa ♥
xoxo

4 komentáre:

  1. keď miniem aspoň nejaké produkty na telo, tak isto si ho kúpim :) už som ho voňala v DMke a tá vôňa je neuveriteľne nádherná ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však? odolať je nesmierne ťažké... :) ♥

      Odstrániť
  2. Tiež som si už zvykla používať oleje, mám ich radšej ako telové mlieka, pretože pokožku neporovnateľne lepšie hydratujú. Doposiaľ som skúšala Alverde a Eucerin, oleje boli skvelé. Tento sa chystám tiež vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite za to stojí :) ja mám po tejto skúsenosti v pláne najprv ešte ďalšie telové oleje, ktoré má v ponuke Balea a potom ďalej ešte uvidím, no ako som olejíky nepoužívala, naozaj zvažujem, že začnem :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS