Olivová Ziaja

13. februára 2015

Ahojte, dievčatá :)
Ani nespočítam, koľkokrát som už videla rôzne recenzie na produkty značky Ziaja. A tiež neviem, koľkokrát som v drogérii okolo ich produktov prechádzala a premýšľala, či niečo vyskúšam aj ja. Neviem, čím to bolo, ale vždy ma z ich ponuky zaujalo akurát niečo, čo som u nás v žiadnej drogérii vôbec nikdy nevidela - a možno to bol ten dôvod, prečo mi trvalo tak dlho sa rozhúpať a niečo si kúpiť.
No ale stalo sa a tak aj ja konečne môžem vyjadriť svoj názor k aspoň jednému ich produktu a to konkrétne k olivovému telovému mlieku.


Čo sa mi na ňom páči:
• jednoduchý obal s motívom olivy v čisto (a trochu elegantne) pôsobiacej bielo-zelenej kombinácii
• veľké 400ml balenie za prijateľnú cenu (okolo 5€), ktorá podľa mňa zodpovedá kvalite
• pumpička, ktorá uľahčuje aplikáciu mlieka, respektíve jeho dostávanie von z fľaše a to, že pumpička má dve polohy otočenia (OPEN a STOP), vďaka ktorým nedochádza k žiadnym nehodám
• jeho veľmi príjemná čistá krémová vôňa, ktorá nedráždi, nie je vtieravá a mliečko len tak príjemne dopĺňa
• jeho schopnosť naprosto parádne zjemniť a hydratovať pokožku na naozaj dlhý čas, ktorým myslím, že sa po sprchovaní (jemných sprchovým gélom) nepotrebujem znovu natrieť aj tri dni po sebe a vy viete, že moja pokožka je pritom nesmierne suchá...



Čo sa mi na ňom nepáči:
• kombinácia relatívne riedkej konzistencie, ktorá sa ale z mne záhadných dôvodov celkom ťažko roztiera po pokožke
• že na pokožke po nanesení zanecháva celkom dlho taký ten mastný film, ktorý nie a nie len tak skoro zmiznúť (ale musím povedať pravdu, neprekážal mi až tak ako pri iných krémoch)

Musím povedať, že som zo svojej prvej skúsenosti so Ziajou príjemne potešená. Napriek tomu, že som na tomto mliečko našla nejaké maličkosti, ktoré mi neboli veľmi po vôli, som s ním veľmi spokojná a mrzí ma, že u nás teda toho nemajú viac, čo by ma lákalo skúsiť - možno maximálne tak kozia verzia tohoto telového mlieka, čo je škoda, pretože by som niektoré produkty skúsila rada.

Čo vy a Ziaja? Máte rady ich produkty? A je pre vás jednoduché sa k nim dostať? 
Majte krásny deň :)
xoxo

1 komentár:

  1. Ziaja vyzerá ako naozaj super kozmetika, veľmi sa mi páči dizajn ich produktov, presne ako ty hovoríš, jednoduchý a pri tom elegantný :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS