Micelárka od Dermacol

20. februára 2015

Bioderma, Lirene, L´Oréal, Mixa, Garnier, Nivea... som si jednoznačne vedomá toho, že ich nebolo veľa, ale vyskúšala som snáď všreky, ktoré boli vo svojej dobe hitom. Reč je, samozrejme, o micelárnych vodách. Určite ich je na trhu viac, ktoré by som bola rada, aby sa objavili u mňa v kúpeľni a na tomto zozname sa istý čas nachádzala aj micelárka od Dermacolu - až do tej doby, než sa mi konečne dostala do rúk vďaka tomu, že bola pribalená ako darček k EMME. Skúsiť som ju chcela, to je pravda, no vždy sa akosi vyskytlo niečo, čo sa mi pozdávalo viac a preto som jej kúpu stále viac a viac odkladala. Až sa teda vesmír spojil a takýmto spôsobom mi ju poslal (bože, čo to kecám?!)... Inak ahojte a vitajte pri dnešnom článku :)


Táto micelárka je určená pre všetky typy pleti, na odlíčenie pleti i očí, dokonca i na vodeodolný makeup, obsahuje kyselinu hyaluronovú, ktorá spevňuje, vypína a hydratuje pleť. Obsah tejto micelárky je bez mydla, alkoholu a parfemácie. Jej objem je 200ml a cena 4,99€ v eshope.
Teraz tak uvažujem, že vlastne je to veľká pravda, že čím viacej podobných produktov človek vyskúša a napíše o nich články, tým menej potom vie, čo by mal do ďalšieho článku napísať. No ale keď už som sa do toho teda pustila, tak sa s tým nebudem dajako veľmi zapodievať a napíšem, čo mi príde na um.
A ako prvá vec mi napadá - niekde som čítala taký názor, že každá micelárna voda je v zložení v podstate rovnaká → voda a micely a že nie je možné, aby niekoho dráždila v očiach. PCH! PCH! PCH! Tak to potom naozaj neviem, ako je to možné, že keď som si touto skúsila odlíčiť oči, mala som pocit, akoby som si ich pretrela minimálne plátkom citrónu ako to štípalo! A ak je teda zloženie každej vody rovnaké, prečo sa mi to napríklad pri Bioderme alebo Garnier nedialo?
A takisto som si na nej všimla jednu vec, že keď ju nalejem na tampónik, ktorým ju nanášam na pleť, pekne po pleti kĺže, keď ju porovnám napríklad akurát s tou Biodermou, ktorá na môj vkus akosi viac pleť odiera (keď prestrelím).


Na druhej strane ale musím povedať, že odličovanie pleti zvláda viac než skvelo, to jej v žiadnom prípade nemôžem odoprieť, no nejaké vypnutie (a čo som chcela vypínať?), spevnenie ani zvýšenú hydratáciu pleti som vôbec nespozorovala a vlastne celkovo ostal stav pleti nezmenený.
Čiže až na jej schopnosť dôkladne odstrániť makeup z pleti na nej vlastne nie je nič, kvôli čomu by som mala potrebu si ju kúpiť znovu a som veľmi rada, že som si ju ani nekúpila a dostala sa ku mne tak ako sa dostala. Čo ja viem, mňa ten Dermacol v poslednej dobe akosi sklamáva, čo sa týka produktov...

Skúšali ste ju? Ako vám vyhovovala? Tiež si myslíte, že je to hlúposť, aby niektoré micelárky dráždili v očiach a iné nie alebo s tým tiež mávate problémy?
Prajem vám krásny deň ♥
xoxo

13 komentárov:

  1. Za mě je tohle nejlepší micelárka, skvěle odličuje, v očích mě nepálí a bez problémů zvládá i voděodolný make-up.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pre mňa je to naj micelárka :) neštípe a dokonca mne aj zhydratovala pleť a nemala som ju vysušenú ako po biodermáckej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fúú, tak to sú jedny z mála, ak nie jediné, pozitívne reakcie na túto micelárku, s ktorými som sa stretla :) Som ale rada, že aj ona má svojich priaznivcov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslim, ze je uplne normalni, ze nekoho nejaka micelarka v ocich stipe a jina ne, kazdy ma jinak citlive oci :-) Ja pouzivam Garnier a Niveu a jsem spokojena :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Garnier má tiež rada a už sa teším, kedy miniem dve balenia Biodermy, aby som sa k nemu mohla vrátiť :)

      Odstrániť
  5. Super recenzia !! :)
    Ďakujem za nové info :)

    ❥ ೋ.. I hope you like my blog too. ೋ.. ❥
    http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neexistuje aby mali rovnaké zloženie.možno tie micely sú rovnaké, ale každá firma k tomu ešte pridá nejaké ďalšie pomocné látky atď
    túto micelárku som mala rada a zároveň som ju neznášala. odličovala asi najlepšie zo všetkých, no keď som si odličovala oči, dala som na tampónik len trošišičku vody, inak ak jej tam bolo viac, dostala sa do očí a pekelne pálila.. ale s malým množstvom skutočne nikdy nepálila :)
    inak to pálenie mi pripomínalo krájanie cibule :D chcela som si micelárku z očí vypláchnuť čistou vodou, ale nebola som schopná ani trochu uvoľniť viečka...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže v tom predsa len nie som sama :D už som sa aj začínala báť, že som zasa nejaká precitlivená... tak vidíš, ja som si jej dávala na tampónik stále dosť, možno preto.
      Aj by som skúsila, čo to spraví, keď jej bude menej, ale už som ju spotrebovala (aspoň na pleť)...

      Odstrániť
    2. keď mi jej ostávalo asi na 3 cm, tiež ma, ale neskutočne začala štípať v očiach, vtedy som si povedala, že ju miniem už len na dočisťovanie pleti:/

      Odstrániť
  7. mam presne rovnake skusenosti...perfektne odlicuje,ale strasne stipe v ociach..ale naozaj strasne...a prave preto si ju uz nekupim..ak by sa ku mne dostala nejakou nahodou,tak fajn miniem ju na tvár,ale platit za nu nebudem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niečo podobné som si sama pre seba tiež niekoľkokrát povedala. Veď aj preto som rada, že aj táto sa ku mne tak nejako dostala - cez časopis ;)

      Odstrániť
  8. Ja som ju taktiež mala z evy, a neviem si ju vynachváliť :) Práveže som ju používala iba na odličovanie očí, a bola jemná a skvelo odličovala. Je to taký kozmetický poklad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na tejto vode sa dokonale ukazuje to, že jeden produkt nedokáže nikdy vyhovieť potrebám všetkých :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS