Masquerade

22. februára 2015

Ahojte, kočky! :)
Prajem vám krásne nedeľné popoludnie a vítam vás pri dnešnom článku. Cítim sa trošku hlúpo, že až teraz vám píšem článok o dvoch produktoch, ktoré som dostala ešte k Vianociam, čo je takmer dva mesiace, ale aspoň som ich stihla dostatočne otestovať.
No a aby som bola konkrétnejšia, ide o dva produkty telovej starostlivosti od Oriflame, ktoré som si zamilovala už len keď som videla darčekovú krabičku, v ktorej som ich dostala, čiže to bola jasná láska na prvý pohľad. Jednoducho som nemohla odolať tej úžasnej fialovo-zlatej kombinácii ♥



Prvým zo spomínaných produktov je tuhé mydlo. Priznávam sa, že z toho som mala najprv celkom strach, pretože som na sprchovanie nikdy nepoužívala klasické mydlo, vždy len sprchový gél a okrem iného mi bolo známe, že po mydle pokožka zostáva dosť vysušená, čo by pri stave mojej už tak suchej pokožky bolo veľmi riskantné. Takisto som váhala kvôli tomu, aké to mydlo bolo krásne (veď komu by to nebolo ľúto?)
No ale teda nakoniec som sa premohla a poviem vám, že som spravila dobre, pretože by to podľa mňa bola dosť škoda, aby mi len tak ležalo doma, nevyužité. Je teda pravda, že po sprche je pokožka taká... vŕzgavá, alebo ako to mám povedať, určite viete čo myslím, no dá sa s ním vytvoriť úžasne jemná a náááádherne voňavá pena - jeho vôňa je taká prfémová, sladká a ťažšia. Pokožku umyje a aj môj strach z vyššieho sušenia je dávno preč možno práve vďaka druhému produktu, ktorým je...


telové mlieko s trblietkami!!!! ♥ A vy viete, ako veľmi milujem telové mlieka s trblietkami, takže si viete predstaviť, aká som z neho bola nadšená. Neraz som sa na neho pozerala skôr ako na šperk, než ako na kozmetický produkt. Po prvé z toho dôvodu, že obsahuje veľké množstvo drobných strieborných trblietok, ktoré sa nádherne lesknú na pokožke, po druhé preto, že pokožku úžasne hydratuje, zjemní, vyhladí a prevonia rovnakou vôňou ako mydlo ↑ a sama sa tak podľa mňa stane ozdobou, navyše bez mastného filmu, pretože sa takmer okamžite vstrebá. Jeho hydratácia vydrží ten deň, pri ďalšom sprchovaní je treba pokožku znovu hydratovať, no kto by to s takýmto mliečkom nerobil rád?


Takže ak budete niekedy mať možnosť, určite vám odporúčam venovať týmto produktom pozornosť.
Ja vám prajem krásny zvyšok dňa a teším sa nabudúce ♥
xoxo

6 komentárov:

  1. Ja som mala tú vôňu, dokonca celú sadu - pekne voňala aspoň v katalógu, tak som si ju objednala. A po čase ma z nej žiaľ začala príšerne bolieť hlava :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť, viem o viacerých dievčatách, ktorým vône z Oriflame prekážali. Som rada, že táto dvojka je bezúhonná :)

      Odstrániť
  2. Třpytky sice moc nemusím, ale i tak nevypadá to tělové mléko špatně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já moc pečující kosmetiku od Oriflame nepoužívám, ale mám moc ráda řasenky právě od Oriflame :)

    Monča

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS