Legenda Miracle Moist od Aussie

27. februára 2015

Ahojte, dievčatá!
Ja vás teda vítam pri poslednom februárovom článku. Nakoniec nastal ten čas, kedy som ani ja už nevedela dlhšie odolávať propagande, podľahla som a kúpila som si legendárnu dvojicu šampónu a kondicionéru Miracle Moist od značky Aussie. Som si viac-menej istá, že väčšina z vás (ak nie aj všetky) ste už tieto dva produkty skúsili, možno ste si ich zamilovali a možno nie. Dnes je ale konečne rad aj na mne, aby som sa s vami podelila o moju skúsenosť.
Čítala som totiž rozdielne názory. Že sú tieto produkty skvelé, že sú úplne priemerné či dokonca podpriemerné, že nádherne voňajú a dokonca aj že ich vôňa je nechutná. No a ako človek najlepšie zistí, kde je pravda, než keď si utvorí vlastný názor?


Najprv by som začala balením. Toto sa mne teda veľmi páči. Je jednoduché, milé a o niečo iné, než človek bežne nájde v drogérii. Oba produkty sa dávkujú cez vrchnák, ktorý sa otvára stlačením jednej strany. Objem šampónu je 300ml a kondicionér má klasických 250ml. Cena každého sa pohybuje, ak sa nemýlim, okolo tých 6€.
Samotné produkty majú takú broskyňovú farbu, veľmi príjemnú konzistenciu a tá vôňa? Naozaj čisto žuvačková, presne ako som všade čítala a počula. A musím povedať, že mne osobne teda rozhodne nepripadá nechutná ani nepríjemná, práve naopak - nadšene ju vítam!
Napriek tomu, že som si o produktoch prečítala a vypočula aj negatívne veci, vkladala som do nich veľkú nádej. Síce som od nich nečakala žiadne extrémne zázraky, ale dúfala som, že mi pomôžu s mojimi suchými vlasmi aspoň o niečo efektívnejšie, než produkty, ktoré som skúsila doteraz. Tak a ako to teda nakoniec je?



Po asi mesiaci pravidelného používania (raz za dva-tri dni, ako kedy) som dospela k jednoznačnému záveru - MILUJEM AUSSIE ♥ a som nesmierne rada, že som sa nenechala odradiť negatívnymi recenziami a reakciami na ich produkty. Moje vlasy sú jednoznačne príjemnejšie na dotyk, nekrepia sa, neodlamujú sa pri česaní, dokonca aj rozštiepené končeky kamsi zmizli (fakt, nekecám) vydržia voňavé do ďalšieho umytia a ako to povedať... sú "šťstné" a ja s nimi, pretože som za celý svoj život nebola so svojimi vlasmi taká spokojná.
Čiže nemôžem povedať nič iné ako to, že som nadmieru spokojná a šťastná, že som sa nakoniec nechala zlákať. A moje vlásky tiež :)

Čo vy a Aussie? Aká je vaša skúsenosť?
Majte krásny deň ♥
xoxo

10 komentárov:

  1. veľmi pekná recenzia :) ja plánujem tiež kúpu šampónu a táto recenzia mi len pomohla k rozhodnutiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že som pomohla :) určite nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  2. ja som teda ešte neskúšala aussie ale niekedy isto skúsim ( mám tie 50ml vzorky :) ) ...no teraz som si zrovna v DMke kúpila dove šampón + kondicionér tak som zvedavá čo to je zač :) a bonus k nákupu je kefa zadarmo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ja sa zasa odhodlávam na ten Dove... ale podľa toho, koľko toho mám v zásobách to tak skoro nebude :D

      Odstrániť
  3. Já jsem tuhle značku ještě nezkoušela, nejsem na šampony příliš náročná, (i když bych určitě uvítala nějaký, který by mi pomohl s rychle mastícími se vlasy), takže se mi do Aussie zatím nechtělo investovat. Ale stejně nakonec asi neodolám a něco vyzkouším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám taký pocit, že na tie mastiace sa vlasy je veľký problém zohnať niečo, čo ozaj funguje :( Skúšala si od Schaumy Fresh It Up? :)

      Odstrániť
  4. hezký článek :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem s těmihle produkty opravdu moc spokojená! Nejen,že jsou po nich vlásky skvělé,tak i krásně voní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tou vôňou naprosto nie je o čom :) úžasná je a vydrží :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS