Lahôdky od Yves Rocher, ktoré chcete!

16. februára 2015

Ahojte, dievčatá!
Prajem vám príjemný pondelok aj štart do nového týždňa. Dnešným článkom sa na chvíľku opäť vrátime k recenziám a na tú dnešnú som sa obzvlášť tešila. Nevedela som sa totiž dočkať, kedy vám budem môcť napísať o dvoch produktoch značky Yves Rocher, ktoré jednoducho musíte aspoň niekedy vyskúšať!


Prvým z nich je najdokonalejší pleťový peeling, aký som v poslednom čase vyskúšala! Je z radu Hydra Végétal a je to skutočná lahôdka pre pleť. Obsahuje miazgu z javora, ktorá má schopnosť ukladať vodu a betaín, ktorý vodu uzavrie hlboko v pleti. Vďaka tomuto zloženiu sa účinné látky dostanú aj do spodnej vrstvy pokožky a zaručia tak dlhodobú hydratáciu. Navyše neobsahuje parabény, minerálne oleje ani farbivá. A čo jeho peelingové zrnká? Tie sú z bambusu. Tuba má objem 75ml a jej cena je 7,40€, čo podľa mňa vôbec nie je veľa, keď porovnávam cenu s kvalitou.
Peeling som používala dva- či trikrát týždenne a rada vám popíšem jeho okamžitý aj dlhodobý účinok. Už po prvom použití som z neho bola priam nadšená - na celú plochu tváre, krku a dekoltu ho stačí naozaj malé množstvo (asi toľko, ako je na fotke nižšie), pretože v ňom je peelingových zrniečok naozaj bohaté množstvo, takže sa nemusíte báť, že by nevystačil. Jednoducho som ho krúživými pohybmi naniesla na pokožku, opláchla, potom nakrémovala a čakala, kým sa krém vstrebá. Keď sa tak stalo, bola som len príjemne potešená, aká je moja pleť hladká a jemná a už som sa tešila, čo s ňou porobí po dlhšom čase...
Tak vám teda poviem, milé moje, že tento efekt pretrval. Totiž, keď som použila nejaký iný peeling, vždy po pár dňoch pokožka mojej pleti bola akási drsná a nie veľmi príjemná, no pri tomto vydrží až do ďalšieho použitia. Okrem toho, mám pocit, že sa mi menej mastí pokožka - netvrdím, že prestala, to bohužiaľ nie, ale je na tom značne lepšie, ako to bolo pred časom. Počas dňa potrebujem použiť zmatňujúce obrúsky a púder, ale zďaleka nie tak často, ako som bola zvyknutá. Z čoho mi yplýva len to, že ho chcem používať aj naďalej a ak sa mi podarí dostať do predajne, veľmi rada by som si ho zaobstarala znovu a spolu s ním aj ostatné produkty z tohto radu.



Druhým produktom je pre zmenu produkt na pery a to čerešňový balzam. Tento obsahuje vyše 82% zložiek rastlinného pôvodu, napríklad maslo, vosk a olej. Je dostupný vo viacerých variantoch, z toho makadámia, karité, kokos a vanilka sú "nefarbiace" a čerešňa, jahoda a malina vďaka svojej krásne červenej farbe dodajú perám ľahký farebný nádych (ktorý som sa snažila zachytiť na fotografii ale veľmi sa mi to teda nepodarilo). Musím povedať, že som veľmi rada, že sa mi ušla práve čerešňa a hneď som si ju zamilovala, nie len kvôli jej úúúúúúžasnej vôni, ktorej sa nedá odolať, ale aj kvôli tomu, ako pekne zjemní pery. Budem úprimná - olejová zložka v balzame je značná a ak vám toto prekáža, radšej ho ani neskúšajte. Tiež od neho nečakajte nejaké extra zázraky - do krvi popraskané pery do poriadku asi nedá, no ako ľahký balzam na deň je priam výborný! Pery sú po ňom zjemnené a navyše majú peknú farbu. No a neviem, či si to len nenahováram, ale po nanesení, kým je ešte na perách, ho aspoň ja dokonca aj cítim, ako veľmi pekne vonia. Niekedy si k nemu dokonca rada privoniam len tak, aby mi zlepšil deň :)
Tyčinka má 4,8g a cena je 1,99€.



Dúfam, že sa vám dnešná recenzia páčila, ja ďakujem pekne za poskytnutie produktov spoločnosti Yves Rocher a odporúčam vám, sa po produktoch popozerať, ak vás zaujali :) 
Majte krásny deň ♥
xoxo

6 komentárov:

  1. neviem prečo, ale Yves Rocher je mi nesympatická značka :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že to je čisto vec názoru :) mne je tiež veľa značiek alebo produktov nesympatických a určite to nie je niečo zlé. Ďakujem za názor.

      Odstrániť
  2. Milujem yves rocher ♥ a tiež som si kupila teraz balzam z novej rady, konkrétne karité :) máš pravdu, čerešňový krásne vonia, tiež som si privoňala, vlastne ku všetkým, ale mne vadí že farbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten tiež musí byť super :) Ja by som si sama tiež asi červený nekúpila a preto som rada, že som ho dostala, lebo ma príjemne prekvapil :)

      Odstrániť
  3. Ach jo, to je vážně škoda, že nemáme ve městě prodejnu zrovna téhle značky, asi nakonec budu muset opravdu něco nakoupit přes internet... :-) Peeling vypadá skvěle a tyhle balzámky mě taky zaujaly, ráda bych vyzkoušela makadamii, karité nebo vanilku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budeš mať možnosť, tak určite niečo vyskúšaj, majú naozaj výborné produkty :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS