Top 5 • Filmové komédie

15. februára 2015

Ahojte, kočky! 
Dnes si dáme pauzu od recenzií, kozmetiky a vlastne od všetkého a pozrieme si spolu nejaký dobrý film, čo vy na to?
Musím sa vám ale priznať, že sa mi veeľmi ťažko vyberalo päť komédií, ktoré mám najradšej. Filmy totiž milujem a veľmi jednoducho sa pre niektorý nadchnem. A aký je môj (nielen) filmový vkus? To možno časom zistíte samy pri ďalších článkoch do dnešnej (a novej) rubriky Top 5.

American Reunion
Najklasickejšia klasika, aspoň u mňa určite áno. Nebudem vám klamať, milujem ich všetky. Aj skalnú trojku, ktorou to celé začalo, aj pokračovania, ktoré veľa ľudí nemá rado. Ale korunu tomu celému bezpochyby nasadilo najnovšie pokračovanie z roku 2012. Viem, že pre veľa filmových fanúšikov to bol ohraný humor, ktorý nebol ničím zaujímavý, ja som si film nesmierne užila a vždy sa pri ňom dobre zabavím.


Sex Tape
Musím vám o filme niečo vôbec hovoriť? Už len kombinácia Cameron Diaz a Jason Segel je úžasná. S čím sa vám ale musím bezpodmienečne priznať je, že viac ako komédia to bol pre mňa nervák. Zasmiala som sa, ja netvrdím že nie, a dosť, no akosi veľmi som sa vžila do deja a trápne som tŕpla, ako to celé dopadne a či sa im podarí nahrávku zničiť. Takže pre mňa to veľmi oddychová komédia nebola, no priznávam, že je to super ľahký film na večer, kedy nechcete nad ničím rozmýšľať a len tak si niečo pozrieť.


Bad Teacher
A keď sme už boli pri kombinácii Diaz - Segel, nesmiem zabudnúť ani na film Zkažená úča. Aj keď teda Jason Segel nebol tak celkom v popredí deja, úžasne ho podľa mňa dopĺňal. A čo sa týka príbehu, ten ma vždy a znova presvedčí o tom, že to možno nebol zas až tak blbý nápad ísť študovať pedaogigku a že učiť sa dá aj oveľa iným spôsobom, než na aký sme dodnes v školách zvyknutý. Inými slovami - dosť ma tento film inšpiruje v potenciálnom budúcom zamestnaní, a.k.a. ak niekedy budem učiť, budem rada keď to bude podobná sranda.


10 Things I Hate About You
No a teraz prejdime na trochu inú notu. Prvý film s Heathom Ledgerom, ktorý som videla a kvôli ktorému som sa do neho (prekvapivo) zamilovala. A vlastne aj do Julie Stiles. A ak sa nemýlim, tento film spôsobil začiatok mojej honby za ďalšími kinematografickými zážitkami akéhokoľvek druhu. Určite to nie je žiaden extra skvelý filmársky počin a príbeh inšpirovaný Shakespearom tiež nie je žiadna prevratná novinka, no musím sa priznať, že ak som tento film nevidela pätnásťkrát, tak ani raz a dodnes ma neomrzel.


Sydney White
A na záver to hoďme do komplet neoriginálneho príbehu - zábavnejšie spracovanie Snehulienky, ľahký humor, trošku gréckych spolkov, rozkošný princ a šťastný koniec. Ale povedzte mi, čo je lepšia oddychovka ako ľahké komédie s (kedysi) krásnou Amandou Bynes? 


Tak čo, máte aj vy rady niektorý z týchto filmov? Aká je vaša Top 5 filmových komédií? Píšte, veľmi rada sa nechám inšpirovať :)
Majte krásny zvyšok nedele a vidíme sa tu zajtra.
xoxo

4 komentáre:

  1. 1. skús ma rozosmiať :)
    2. dovolená za trest
    3. rande v ríme
    4. babovresky 1,2
    5. easy A
    6. monte carlo
    7. jack a jill
    8. kopačky

    je ich trošku viac, no keď ja sa neviem rozhodnúť :D hlavne milujem filmy s Adamom Sandlerom ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :) Niektoré z týchto ma ešte nestretli, takže si ich píšem na zoznam a niekedy sa na nich vrhnem :)

      Odstrániť
  2. Škoda, že si tento článok nezverejnila včera. Mala som dilemu, čo si pustiť. Niektoré z týchto filmov som nevidela, takže ďakujem za tipy :-)

    miskasiska25.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj, tak sa ti hodia nabudúce :) Som rada, že bol článok aspoň trochu užitočný :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS