DIY • Peeling na telo, pleť i pery

6. februára 2015

Ahojte kočky!
Približne pred mesiacom som vám v recenzii olejového peelingu Balea len tak medzi rečou spomenula, že po skúsenosti s ním sa radšej vrátim k svojmu domácemu olivovo-cukrovému. Vôbec som tej informácii neprikladala žiaden dôraz, ani v nej nebol žiaden sľub či náznak. No keď som si tak na to neskôr spomenula, napadlo mi, že by možno niektoré z vás zaujímalo, ako si ten domáci peeling robím, ako ho používam a aké má účinky. Tak teda nech sa páči...





Postup je maximálne jednoduchý a na prípravu tohoto (ne)kozmetického zázraku potrebujete len olivový olej, kryštálový cukor, misku a lyžicu. Do misky jednoducho nasypete asi 3-4 PL cukru a zmiešate s rovnakým množstvom olivového oleja (ak ho chcete len na tvár, bohate stačí jedna a jedna). Žiadna alchýmia v tom nie je.
Ale čo je na ňom skvelé je, že tento peeling je možné použiť (ako som napísala aj do názvu) na telo, pleť i pery. Napriek tomu, že milujem peelingy bežne dostupné v drogérii, z času na čas, a tým myslím tak raz za mesiac či dva) svojej pokožke doprajem aj takúto luxusnú starostlivosť.
• Na telo je výborný z toho dôvodu, že cukrové kryštáliky sú dostatočne hrubé na to, aby z pokožky odstránili odumreté bunky a vďaka oleju zostane pokožka krásne zjemnená, vyživená a hydratovaná, bez podráždenia.
• Na pleť i pery je vhodný v podstate z rovnakého dôvodu a nebojím sa ho používať ani vzhľadom na to, že moja pleť je prirodzene mastná - takúto starostlivosť jednoducho nemôže odmietnuť, no musím myslieť na jej prirodzené vlastnosti, preto ju potom narýchlo prejdem aj jemným čistiacim gélom - tak, aby som odstránila nadbytočný olej no zároveň aby ho na pleti zostalo dosť natoľko, aby bola hydratovaná.
• A čo sa týka pier, jeho veľkou výhodou oproti syntetickým peelingom je to, že je 100% jedlý, čiže sa nemusíte vôbec báť toho, čo budete robiť, keď sa vám dostane do úst - čo sa určite dostane. Ak vám neprekáža chuť olivového oleja, nie je čo riešiť.
Takže vlastne výsledkom tejto procedúry je spokojná ošetrená pokožka celého tela a bez akéjkoľvek chémie.


Dúfam, že sa vám dešný post páčil, určite mi dajte vedieť svoj názor, prípadne či by ste chceli podobné články na blogu nachádzať častejšie :) 
Majte krásny deň ♥
xoxo

7 komentárov:

  1. na chuť by bol lepší kokosový olej :) ja som si spravila peelingové srdiečka, hviezdičky a nimi prechádzam po tele a postupne sa na tele topia a obrusujú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne napríklad ten kokosový veľmi nechutí :) ale s tými tvarmi je to super nápad! To niekedy skúsim :)

      Odstrániť
  2. Takéto prírodné peelingy mám najradšej zo všetkých :) Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, som rada, že sa páčil :)

      Odstrániť
  3. Super článok, keď sa budem nudiť a mať čas tak to určite vyskúšam! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :)
      Potom daj vedieť, ako si bola spokojná s výsledkom :)

      Odstrániť
  4. milujem tento peeling, používam ho iba na pery, ešte som si tam dala aj med aby voňal aspoň trošku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS