D5100 • Začiatky

18. februára 2015

Ahojte, dievčatá! :)
Krásne stredajšie popoludnie vám prajem! Dnešný článok bude opäť nekozmetický. Rozhodla som sa totiž, že by som vám chcela ukázať zopár fotiek z Nikonu, ktorý som si kúpila v decembri minulý rok. Samozrejme teda ste už niektoré videli, keďže kozmetiku na blog už momentálne fotím iba ním, no aj tak. Smutne však priznávam, že na fotenie nemám vôbec toľko času, koľko by som chcela a moje fotky vôbec nie sú na žiadnej úrovni, ani na najnižšej, no aj tak mi robia radosť a určite by som sa postupne chcela naučiť s foťákom viacej pracovať - veď preto som si ho kúpila. Aj čo sa týka techniky fotenia, aj úprav, keďže väčšinu fotiek, vlastne takmer žiadne, vôbec neupravujem...
Som ale zvedavá na váš názor, takže sa určite nebojte vyjadriť dolu v komentároch, raďte a kritizujte :)
Majte krásny deň ♥
xoxo











6 komentárov:

  1. Milá Donny, prechádzam fotku po fotke a chcem ti napísať, ktorá sa mi páči najviac, keď sa pristihnem pri vymenovávaní: havko! rybka! zasnežený kvietok! veverička! ;-) ...a tak by som mohla pokračovať až do konca. Si šikovná a mne - starému klasikovi;-), ktorý fotky tiež neupravuje (a nevie upravovať, ehm;-) sú tieto "naozajstné" fotografie blízke a sympatické. Krásne zábery, len tak ďalej!♥ S foťákom v ruke sa občas aj z obyčajných vecí stávajú neobyčajné (a o tom to je:-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá Dandelijon, až ma pri srdiečku zahrialo, keď som si prečítala tento tvoj milý komentár. Veľmi ti za neho ďakujem. A tiež za pochvalu, veľmi si ju od "starého klasika" (ktorého fotografie nesmierne ľúbim) vážim :) ♥

      Odstrániť
  2. Myslím si, že se ti fotky povedly! Všechny do jedné jsou krásné, o to víc, že jsi je dokázala takhle hezky vyfotit a neudělaly to úpravy :-) Takže k sobě nebuď tak kritická, sice nejsem žádný odborník, ale určitě nejsou na nízké úrovni! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo, ďakujem ti veľmi pekne, si milá :) :*
      Aj tak je ale určite ešte na čom pracovať :)

      Odstrániť
  3. Super fotky! :) Ja fotím už asi 5 rokov, a Nikon D5100 mám 3 roky a je to tá naj naj naj najlepšia zrkadlovka na svete ♥ Vymenila by som ho akurát za D5300 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem :)
      Ja som si ho tiež zamilovala a v tejto fáze mi nad iným ani nenapadne premýšľať ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS