9. február

9. februára 2015

Ahojte krásky!
Ja vás zdravím a zároveň vítam pri novom článku. Tento týždeň som sa rozhodla začať čo najpozitívnejšie, pretože:
♥ som spravila všetky skúšky! Jupíí!! Viem, že to spomínam stále dookola a že sa nemám veľmi čo tešiť, keďže to bolo ešte len prvé skúškové. A tiež viem, že to druhé môže dopadnúť katastrofálne, ale keď ja sa z toho tak veľmi teším :) Vôbec som s tým nepočítala, skôr som si myslela, že o takomto čase už budem zháňať prácu/niekde pracovať a "tá vec so školou" bude len dávna spomienka. Takže preto sa tak teším...
♥ dneska je prvý deň letného semestra na našej uni a o pár minút (doslova) sa vyberiem na prvú a zároveň jedinú prednášku dnešného dňa. Je to taký čudný pocit, pretože som zároveň nervózna, aj sa teším, aj sa bojím, aj som zvedavá, aké to bude počas najbližších troch mesiacov prebiehať. Na štúdiu na vysokej škole je skvelé (no zároveň aj trochu zlé), že každú chvíľu máte iný rozvrh, iné predmety, iných prednášajúcich, iné takmer všetko...


♥ apropo, rozvrh! Po tom, aký super rozvrh sme mali predchádzajúci semester som mala obrovský strach, že to tentokrát "zlízneme", no na moje (a naše) šťastie sa tak nestalo, a napriek tomu, že v utorok a stredu máme od rána do večera, tak v pondelok máme len jednu krátku prednášku (17:10-18:00) a v štvrtok a piatok máme voľno. No kto by sa z toho netešil?
♥ a z tohoto rozvrhu vyplýva, že sa mi oveľa viac oplatí bývať pre zmenu doma a vymeniť Bratislavu za moje (dnes už) milované malomesto a do Trnavy denne dochádzať vlakom. Dúfam len, že sa mi to osvedčí a bude to tak fungovať, pretože popravde by sa mi to páčilo viac, než byť v BA...


♥ ďalšou vecou, ktorá sa tak nejako, povedzme, naskytla vzhľadom k škole a rozvrhu a tak celkovo je time management - inými slovami som sa nadchla pre myšlienku, že by som sa chcela naučiť si svoj čas zorganizovať oveľa efektívnejšie, než to bolo doteraz. Nepoužívam k tomu žiadnu odborn literatúru, ani články a všetko sa snažím poskúšať a zistiť len na základe toho, ako si myslím, že by mi to mohlo vyhovovať a mojím cieľom je túto úlohu z väčšej časti zvládnuť do konca apríla, aby som si potom vedela lepšie zorganizovať prípravu na ďalšie skúšky a tak celkovo.
Viem, že toto moje organizovanie, spisovanie, zoznamy a neviem čo ešte niektorým ľuďom v mojom okolí celkom vadí, a ja ich aj chápem, pretože keď mi to nevychádza, viem bývať nervózna, no aj tak toto umenie organizácie pokladám za dôležitú a užitočnú vec. Čo vy?


♥ no a ďalšou vecou, ktorá je pre mňa veľmi dôležitá je to, že som sa rozhodla časom na blog zaradiť viacej dekoratívnej kozmetiky, líčenia, lakovania, DIY možno účesov (to ešte neviem, ale intenzívne o tom premýšľam), pretože viem, že recenzujem hlavne "starostlivostnú" kozmetiku a tá veľa z vás nebaví. Ja sa za to ospravedlňujem, uvedomujem si to a časom to všetko napravím, ale nebude to hneď.
♥ z čoho sa ale nesmierne teším je, že cez portál Google Friend Connect vás blogu fandí už takmer 300, za čo som nesmierne vďačná, cením si to a veľmi pekne vám všetkým ďakujem za priazeň a spätnú väzbu :)



Tak to by bolo odo mňa nadnes všetko, dúfam, že mi budete držať palce, aby sa mi to všetko podarilo uskutočniť a prajem vám krásny zvyšok dňa & samozrejme celý týždeň.
xoxo


• obrázky: google.sk

6 komentárov:

  1. Gratuluji ke zvládnutým zkouškám :) a moc se těším, až budeš psát (jestli budeš) další článek o time management, sama se taky momentálně snažím nějak lépe zorganizovat svůj čas, tak se těším na tvoje -doufejme- tipy a skvělé výsledky. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :)
      Je to naozaj dosť možné, že časom nejaký článok bude, keď sa mi podarí vylepšiť systém, ktorý som si teraz nastavila :)

      Odstrániť
  2. Ten super pocit, keď máš všetky skúšky hotové, je parádny, že? ;-) Ja som dnes dokončila moju poslednú skúšku a už to mám len pár krokov k Ing. titulu. Mám z toho strašnú radosť. Dosť som sa obávala posledného predmetu, ale nakoniec som to na druhý pokus urobila a som strašne happy. Už nikdy viac nemusím vstávať do školy! jupííííííííííííííííí :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to naozaj super pocit! :)
      Ja ti veľmi veľmi gratulujem k tvojmu úspechu a prajem ti, nech sa ti darí aj naďalej! :) A to vstávanie ti skutočne závidím :D

      Odstrániť
  3. Držím ti palce v pokračovaní na vš, je super že si zvládla skúškové a teraz si užívaj voľno :) a btw. už je nás tu 300, máš môj okrúhly follow, ktorý si plne zaslúžiš, brázdila som tvoj blog viac a je super! ♥ bude mi robiť radosť byť tvojou čitateľkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, škoda len, že mi voľno nevyšlo :(
      Tvoj follow si nesmierne cením a mám veľkú radosť, veľmi ďakujem :) ♥ Aj za tak milý komentár :) Bude mi robiť radosť, že budeš mojou čitateľkou :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS