♥ 300 followers giveaway - UKONČENÁ

14. februára 2015

Tak ešte raz - ste úžasní!
Viem, že pre niekoho je to iba číslo, pre niekoho je to veľmi malé číslo, no pre mňa je to neopísateľná radosť z toho, že sa vám páči moja práca a že má nejaký zmysel. Vy ste totiž tým dôvodom, prečo nechcem s blogovaním skončiť a kvôli vám sa chcem stále zlepšovať. Nesmierne si cením každého jedného odberateľa cez GFC, či fanúšika na facebooku, každý jeden komentár či dokonca pochvalu z očí do očí. To vám patrí moje obrovské ĎAKUJEM! 

A keďže svoje slovo plním, dnes oficiálne spúšťam takú menšiu giveaway, ktorou by som niekoho z vás chcela potešiť aspoň z časti tak, ako tešíte vy mňa.
PS: Víťaz berie všetko ;)
xoxo


Aké sú pravidlá?
• Keďže súťaž je určená pre vás, čitateľov a odberateľov môjho blogu, jediné, čo by som teda zadala ako bezpodmienečné pravidlo je, aby ste blog niekde sledovali. Je na vás, či to bude GFC, facebook, bloglovin či Instagram.
• Druhá, celkom dôležitá vec je, aby ste mi v komentári napísali, kde ma sledujete, pretože na koľkých stránkach - toľko komentárov môžete pridať (tzn. že ak na všetkých štyroch, máte možnosť štyroch komentárov atp.)
• A do tretice - nepíšte mi do komentáru svoj e-mail. Aj kvôli ochrane vašich mailvých schránok pred spamami aj kvôli tomu, že maily odo mňa tam často končia - víťazku vyhlásim kde budem môcť a bude mať čas sa mi sama ozvať.

O čo hráte?
• O moju obľúbenú dvojicu vlasovej starostlivosti Balea Oil Repair (šampón + kondicionér)
• O trojicu nádherne voňavej starostlivosti o pokožku tela (sprchový gél + telové mlieko + deodorant)
• O môj momentálne najobľúbenejší krém na ruky a tri mini sprchové gély
• O zmatňujúce papieriky a transparentný púder, bez ktorých si už neviem predstaviť deň 
• A o quattro paletku očných tieňov Catrice


Súťaž platí pre Slovensko a Česko od dnes do 6. marca 2015

175 komentárov:

  1. Krásná soutěž! :))
    Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná giveaway :)
    Sleduji přes GFC jako Charmedka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné! Přeji krásný svátek lásky všem! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je super giveaway aaa ♥ hlavne tie balea výrobky, olejovú radu sa chystám vyskúšať keď miniem všetky svoje veci na vlasy :) takže GFC : Veronica

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Veronika Hajtmánková

    Rada by som ťa pozvala na svoju GA ;)
    http://nikkienka.blogspot.sk/2015/01/2-narodeninova-giveaway.html
    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sledujem aj na fb ako Mon Ika :) a btw gratulujem ♥ ja som neskutočne rada za mojich 39, takže vyše 300 musí byť skvelý pocit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a po novom sledujem už aj na instagrame ako notespersonnelles :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jej super ceny, hadam sa na mna usmeje stastie :-),ked uz som mala tie narodky

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jaj a zabudla som napisat,ze ta sledujem na fb a na blogu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. A do třetice: Bloglovin: Lenka Nechvátalová

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jeee, Donny aký krásny balíček. Blahoželám k 300, krásne číslo. Som rada, že si tvoj blog stále získava srdcia čitateľov tak, ako si kedysi dávno získal to moje. Zaslúžiš si to. ;-)
    GFC: Sue Diamond

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Bloglovin: Sue Diamond - Sue and colours

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vraj že malá GA! :) však si k nám taká štedrá :)
    sledujem GFC Nikola Orechovská

    OdpovedaťOdstrániť
  15. bloglovin Nikola (Nika) Orechovská
    tu si nie som istá, lebo raz mi ukazuje tak, raz tak.. ale určite sledujem aj tam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jééé krásné dárečky, vítězka bude mít určitě radost!
    GFC Caroline Red-haired

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC : Romana Kouřimská
    A prajem ti ešte veľa followerov lebo tvoj blog si to zaslúži :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Na fb sleduju jako Iveta Skutková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Přes Bloglovin sleduju jako Iveta Skutková

    OdpovedaťOdstrániť
  21. A na Instagramu sleduju jako iveta_skutkova

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krásný balíček! :)
    GFC: Klara Zakova

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Instagram - KOSULICOVA.KIKUSK
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Blogovin - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. FB: Adriána Milotová

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Super GA! :) Gratulujem k 300! :))
    GFC: Dodka K.
    Držím si palce :P

    OdpovedaťOdstrániť
  30. To je nádherná giveaway, vůbec bych jí nedávala přívlastek menší! :-) Ne vážně, jsi podle mě moc štědrá a gratuluji k odběratelům, je to krásné číslo a já jsem moc ráda, že jsem natrefila na tvůj blog a mohla se přidat k pravidelným čtenářům :-) Ať se ti s blogem daří :-)

    GFC : Whatever

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ja ťa sledujem aj na FB: Simona Šlosárová, aj cez gfc: Simona a neviem ci nie aj cez bloglovin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Instagram: pajaklim¨
    fb: klímová pája
    GFC: klimovapavlina123@gmail.com
    email: klimovapavlina@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Krásne produkty ♥

    GFC : Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    FB : Gabčušká Nepomenovaná
    E-mail : adwardd@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. A druhý, ešte za FB :)

    GFC : Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    FB : Gabčušká Nepomenovaná

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC: Maracujový šálek
    maracuja.tea@gmail.com

    PS: Tato giveaway se ti opravdu povedla. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Téda, to je nálož Balei :D
    Sleduju přes GFC jako Monika Indráková

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC Martina Vránková
    Zvu vás na giveaway na můj blog! :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  42. INSTA D.endy
    Denisa.sebestova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC Dendy
    Denisa.sebestova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  44. instagram: axerka (mirka axerka čarná)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Prý "menší" GA :)) Úžasná výhra!
    GFC Netty Vanity

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC - Barušminky beauty blog
    FB - Baušminky beauty blog
    www.barusminky.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sledujem cez GFC a FB ako Karin Chovanová..
    Email: karinchovanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS