23. február

23. februára 2015

Ahojte!
Pekne vás vítam pri poslednom pondelnajšom článku v tomto mesiaci. Určite už podľa názvu viete, o aký článok pôjde a keďže posledný takýto som písala pred dvomi týždňami, napadlo mi, že by už pomaly aj bol čas na nové zhrnutie toho, čo sa v poslednom čase u mňa odohráva/odohralo?


♦ mám za sebou prvé dva týždne letného semestra, o ktorom zatiaľ môžem povedať len to, že v niečom je o niečo horší ale v mnohom oveľa lepší ako ten predchádzajúci. Dokonca aj to denné dochádzanie vyše 60km dvakrát denne (ráno&večer) sa dá zvládať a nie je to také zlé ako som si najprv myslela, že bude. Pred sebou mám ale ešte desať týždňov (bez tohto deväť), tak si myslím, že je ešte skoro na nejaké jednoznačné hodnotenie ;)
♦ mám ale veľkú radosť z toho, že mám teraz celkom pekné množstvo času, ktoré môžem využívať na svoje záľuby, oddych či blog, ktorý v sebe spája vlastne oboje - aj záľubu aj oddyych
♦ na čo ale akosi veľmi nemám čas ani náladu, sú v poslednom čase nákupy. Tak nejako sa mi zdá, že mám aj v zásobách všetkého dosť a nemám veľmi potrebu každý týždeň utrácať v drogérii pol výplaty. Čo je vlastne tak nejako dobré aj pre moju finančnú situáciu, keďže teraz sa mi lepšie darí šetriť si peniažky. Na budúce nákupy kozmetiky, na plnenie beauty wishlistu, na horšie časy a tak celkovo... Ale zasa nechcem tvrdiť, že nekupujem nič ;P
♦ videla som Fifty Shades Of Grey. Najprv som bola trochu sklamaná, potom som si chcela kúpiť lístky na každý jeden deň, kedy premietajú. A momentálne sa snažím prekonať svoje prekvapenie z reakcií, ktoré vídam na internete. Možno vám niekedy napíšem na túto tému článok... (dajte vedieť, či by ste chceli) 
keďže sa nám končí mesiac, rada by som vám povedala, že ten budúci budú na blogu viac-menej hlavne recenzie, pretože mám nejaké resty, ktoré by som chcela dohnať.
♦ a na záver by som vám chcela ešte povedať, že som veľmi potešená, koľko z vás sa zapojilo do giveaway. Ak ste tak ešte neurobili a chceli by ste, čas máte do 6. marca.


To by bolo na dnes odo mňa všetko. A ako tak pozerám, ani toho nie je veľa. Mám akési nezáživné obdobie :D Tak dúfam, že do budúceho takéhoto článku sa stane niečo zaujímavejšie, o čom vám budem môcť napísať :) 
Majte pekný deň a celý nový týždeň ♥
xoxo

2 komentáre:

  1. To ja mam zase pocit, ze mam vseho nedostatek (coz je tak trochu i pravda) ale penizky nejsou :-D A 50 odstinu sedi me nejak nezaujalo, abych na nej sla, no az to bude ke stahnuti, tak se na to asi podivam abych si udelala nazor :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ideálne by bolo, keby mal človek takú peknú rovnováhu medzi všetkým ;)
      A myslím si, že to bude asi najlepšie, keď sa nenecháš ovplyvniť názormi iných a vytvoríš si vlastný :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS