Welcome 2015

1. januára 2015

Drahé moje,
dnešný deň je pre mňa skutočne výnimočný. Je to možno určite trochu klišé, no ja by som veľmi rada dnešný článok venovala takpovediac filozofickému premýšľaniu, bilancovaniu, snom a želaniam.
*****
Predchádzajúci rok mi dal skutočne veľa, dokonca mám pocit, že viac než ktorýkoľvek pred ním. Tak napríklad som dokončila a opustila strednú školu, nastúpila som na univerzitu, spoznala som skvelých nových ľudí a dala zbohom tým, ktorí už tak skvelí neboli. Najazdila som hrozne veľa kilometrov v mojej Bodke, prvý krát som videla more a prefarbila som si vlasy. Naučila som sa nesmierne veľa vecí o sebe - čo mám skutočne rada a čo skutočne nie, aké sú moje sny a ciele, ako by som chcela žiť, čo by som na sebe veľmi rada zmenila a čo by som naopak nechcela zmeniť za žiadnych okolností. Naučila som sa tráviť viac času sama so sebou premýšľaním a tiež pomaly zisťujem ako byť sama k sebe naozaj úprimná. Začala som dokonca pracovať na svojom spolufungovaní s ľuďmi a na tom, ako každého hneď neodplašiť svojou povahou... a mnoho ďalšieho! Inými slovami som začala veľkú vnútornú i vonkajšiu prestavbu svojho života.


Dnešným dňom sa pre mňa nezačína nová kapitola. Začína sa pre mňa úplne nová kniha. Ak som si donedávna myslela, že uplynulý rok bol rokom zmien, od tohoto očakávam niečo naozaj veľké! Človek robí rozhodnutia denne, ich vykonanie ale vždy necháva na nejaké časovo význačné míľniky - a ja som rovnaká! Preto som ale tak nesmierne rada, že mi to všetko vyšlo takto akurát a každá udalosť uplynulého roka smerovala k tomuto dňu, aby sa tu začala ďalej rozvíjať.
Vždy som si hovorila, aké by to bolo super, keby som bola taká alebo onaká, mala to alebo tamto či poznala toho a tú. Vždy som si želala konať spontánne a dať do každého svojho nádychu to najväčšie množstvo odhodlania a vášne akého by som bola schopná.
Tiež som vždy snívala o tom, ako by som ráno vstala, večer šla spať a ten čas medzitým vyplnila niečim zmysluplným a nepremárnila ho len tak nadarmo. Aké by to bolo super, keby som sa skutočne vedela nevzdávať a nenechala sa odradiť od svojej cesty a naplnila svoje ciele a sny.
Chcela som poznať ten pocit, aké to je byť skutočne sama sebou, taká aká som vždy byť chcela a to vždy a za každých okolností, nenechať sa nikým a ničím spútať a nedovoliť nikomu, aby mi ublížil akýmkoľvek spôsobom.


Tiež sa mi veľmi páčila predstava, že by som už nikdy nemusela čakať na nejaký časový míľnik, napríklad na pondelok alebo na nový mesiac. Že by som jednoducho vzala nápad, prítomný moment a spojila ich v niečo skvelé. Pretože predsa človek stráca čakaním na správnu chvíľu tak neuveriteľné množstvo času, ktoré mohlo byť využité úplne inak. 
Ďalšie veci, ktoré som vždy chcela, boli hľadanie krásnych a dobrých vecí v živote aj v ľuďoch, znalosť neporovnávať svoj život so životmi iných a schopnosť žiť prítomnou realitou, žiť deň za dňom a nečakať, kým prídu naplánované udalosti alebo udalosti, z ktorých mám strach....





Proste som sa rozhodla, že všetko toto (a určite ešte mnoho ďalšieho) si tento rok splním! A nebudem sa pýtať, či smiem alebo či si to zaslúžim, pretože si len konečne vezmem od života všetko to, čo mi tak dlho sám ponúkal.
Kto do toho ide so mnou?

• všetky fotky pinterest.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS