Empties • December

5. januára 2015

Ahojte kočenky! :)
Tak vás srdečne vítam pri prvom tohtoročnom Spotrebovanom, v ktorom by som rada zhrnula spotrebované produkty za posledný mesiac minulého roku. Aby som bola úprimná, zdá sa mi, že v decembri som mala hádam rekordnú spotrebu telových produktov a vzoriek. Som za to rada, aspoň sa mi trošku preriedili zásoby, ktoré sú naozaj obsiahle hlavne čo sa týka telovej kozmetiky.
Tiež by som sa s vami chcela podeliť o to, ako pokračujem zo svojim nákupným polobanom - v podstate sa mi darí, kozmetiku nakupujem značne menej ako bolo u mňa zvykom a skutočne jej viac míňam. Občas si niečo kúpim, ak je to vec, ktorú veľmi chcem či potrebujem, navyše ak je v akcii (čo sa teraz stáva dosť často). Snažím sa ale kupovať len veci, ktoré sú v danú chvíľu nutné a aj za takýto pokrok som na seba veľmi pyšná :) A teraz k spotrebovaným produktom...


Vlasová kozmetika
1) Gliss Kur Hyaluron Filler vlasové sérum. Používala som ho pravidelne po každom umytí, jednoducho som ho vmasírovala do vlasovej pokožky. Nemám pocit, že by sa nejako podpísalo na kvalite vlasov, to by som ho musela používať skutočne dlhodobo, ani vôňa nebola z tých najpríjemnejších, no určite malo vplyv na rast vlasov. Odkedy si ich nechávam farbiť na blond, tak vidím, ako rýchlo v skutočnosti rastú. A pri používaní tohoto séra som po šiestich týždňoch od farbenia mala odrastené dobré 2-3cm. Znovu si ho však pravdepodobne nekúpim...
2) Schauma Silver Reflex šampón → článok TU. Po vyskúšaní iného šampónu s rovnakým efektom som sa rozhodla, že si ho už znovu pravdepodobne nekúpim. Ale stať sa môže...
3) Schauma Fresh It Up! kondicionér → článok TU.
4) Balea Silber-Glanz SOS maska → článok bude tento mesiac.
5) Alcina vzorky šampónu, balzámu a starostlivosti na kučeravé vlasy → dostala som ich od kaderníčky na vyskúšanie a z toho jedného použitia človek naozaj nič nezistí, no bolo to príjemné a možno by som ich skúsila, veď aj tak naslepo testujem rôznu kozmetiku :)


Telová kozmetika
6) Soraya telové mlieko → článok TU
7) Cien telový peeling → článok TU, tento mal už ale vynovený obal a o niečo redšie zloženie, no aj tak skvelý!
8) Palmolive sprchový gél → taká klasika, bude článok.
9) Balea gél na holenie → ako vždy
10) Oriflame sprchový gél proti akné na tele → článok TU
11) Nivea Intimo Double Effect
12) Balea soľ do kúpeľa so zeleným čajom → článok TU
13) Oriflame Swedish spa telový krém → Musím povedať, že bol naozaj perfektný. Krásne sa vsakoval, úžasne hydratoval, skvelo voňal. Len sa mi akosi rýchlo minul... :(
14) Luciano Soprani Solo Rose parfém → dostala som ho od kamarátky, voňal celkom pekne, no znovu by som ho už nechcela (a myslím že sa ani nepredáva, či?), viac ale sedel mojej mamine, ktorá ho používala viac ako ja :D
15) Bi-es Sexy Girl tester → mohla som si ho zobrať, keď som pracovala v drogérii, pretože prišiel nový. Vôbec mi nevadilo, že táto značka vyrába napodobeniny slávnych a drahých parfémov, a tento bol teda ozaj super, mne osobne voňal krásne a rada by som si ho ešte kúpila
16) Dove krém → obyčajný, na všetko.
17) Garnier NEO → článok TU.


Pleťová kozmetika
18) Oriflame čistiaci gél → článok TU
19) Nivea Wash Off čistiaci gél → článok TU
20) Garnier dvojfázový odličovač → Bol fajn, to nemôžem poprieť, no aj tak som sa vrátila k milovanej Mixe
21) Pupa odličovacie obrúsky → článok TU
22) Catrice zmatňujúce papieriky → Skvelé! Neviem ako som bez nich odteraz prežila. Na to, že ich je v balení 50 mi vydržali ozaj dlho, no keď som si šla po nové, nemohla som ich nájsť, tak som si vzala Essence.
23) Bioderma AL krém → Toto bola moja láska a počas dvoch rokov (toľko mi trvalo ju spotrebovať) mi neraz zachránila kožu. Doslova. No nedávno som sa v lekárni dozvedela, že sa už nevyrába :( Máte iné info?
24) Vzorky rôznych produktov rôznych značiek



Na dnes odo mňa všetko. Ale dúfam, že mi dáte vedieť, aká bola vaša spotreba? :)
Majte krásny deň! ♥

5 komentárov:

  1. Ty papírky od catrice budu muset vyzkoušet ! :)
    https://katerinazuzanakova.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow hezké spotřebováno!! :))


    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekna kopa, s tou Biodermou tiez hladam nejake info ale nikde nic

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS