Ako sa líčim na bežný deň

7. januára 2015

Ahojte kočky!
Tak mi napadlo, že možno dneska by bol vhodný čas na to, napísať pre vás článok, na ktorý ste sa pýtali a to moje denné líčenie.
Ja pod pojmom denné líčenie chápem líčenie, ktoré zvolím počas bežného dňa, kedy sa nikam extra nechystám a len nechcem byť nenalíčená. V takýchto chvíľach nepoužívam žiadne drahé ani extra špeciálne produkty, nelíčim sa vôbec výrazne, nepoužívam vysoko krycí makeup a celé to líčenie je skôr také neviditeľné.

1) Ako prvú vždy používam bázu. Momentálne je to najčastejšie Rimmel, inak ale tiež používam Dermacol alebo Balea Tient Perfektion. Bázu nanášam prstami.
2) Následne nanesiem ľahký makeup (Oriflame The One)/ BB krém (Yves Rocher Peau Parfait). Tieto produkty som si zvykla nanášať flat top štetcom (Zoeva), ktorý mi vyhovuje najviac, produkt sa s ním dobre nanáša i zapracováva do pokožky.
3) Toto následne zapúdrujem, pričom používam bežný púdrový štetec. Púdre striedam, pričom najčastejšie v poslednej dobe používam práve transparentené a to Essence a Dermacol, ktoré ale striedam s "farebnými" v najvetlejšom odtieni.
4) Keď mám ako ak hotovú pleť, nanesiem na viečka bázu pod očné tiene (Dermacol/Essence/Avon), na ktorú používam štetec zo sady, ktorú som si kúpila na eBay. Vôbec netuším, ako sa ten štetec volá, ale je okrúhly a smerom nahor sa zužuje, takže vytvára v podstate kužeľ.
5) Kým nechám bázu trošku vstrebávať, pracujem s korektorom ako na vyrážky, tak aj pod oči. Na toto používam značne zmenšený flat top štetec zo sady z eBay. Korektory takisto rôzne striedam, ale na moje denné líčenie mi bohate stačí aj ten z Oriflame, ktorý síce nemá vysoké krytie ale zato má veľmi príjemnú a ľahkú textúru.
6) No a po tomto všetkom sa venujem obočiu, čo znamená, že vytrhám prebytočné chĺpky, ak si nejaké všimnem a obočie vykreslím. Používam ako tiene, tak aj ceruzku a závisí to len od mojej nálady.
7) Keď mám toto všetko hotové, presúvam sa k očným tieňom. Na denné líčenie používam len jeden tieň, najčastejšie veľmi svetlý, ktorý pomocou blending brushu rozblendím dostratena. Na viečku teda nemám tieňu vôbec veľa, väčšinou len tak aby sa nepovedalo, no viac ani nepotrebujem. Na líčenie hore som použila Catrice 680 Shade Of Grey.
8) Ďalším krokom je horná linka a riasenka. Linku si robievam buď klasickou ceruzkou alebo fixou, málokedy gélovými linkami. Najradšej ale na deň používam hnedé. Riasenku si zo zásady nanášam vo viac vrstvách, niekedy použijem aj viac riaseniek a nanášam ju len na horné mihalnice, dole len výnimočne. Prečo vám veľmi povedať neviem, ale mám pocit, že keď mám riasenku aj na spodných mihalniciach, mám také zvláštne oči :D
9) No a na záver niečo na pery. Nude rúž, lesk alebo len balzam. Na foto hore je Catrice Pure Shine Color Lip Balm 080 Sheers!
A hotovo.



Takže to by bolo na dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a že mi tiež napíšete, v čom spočíva vaše denné líčenie :) 
Majte krásny deň! ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS