V sprche s Baleou

19. januára 2015

Krásny pondelok, kočky! :)
Neviem ako vy, ale ja už mám toho chladného počasia plné zuby. Keby sa tak už chcelo rozmyslieť a začalo byť pomaly teplejšie, pokojne by mi na začiatok stačilo takých 10 °C, ktoré by pomaly narastali. A tak som si pred časom povedala, že počasie-nepočasie, ja si spravím leto sama. Ako? Jednoducho pomocou sprchových gélov s príjemnými letne ladenými vôňami od Balea.


Prvým je sprchovací krém (sorbet) Sunny Peach s broskyňovou vôňou a ja musím povedať, že tá vôňa je jednoducho neskutočne úžasná! Samotný sprcháč je mliečne-priesvitný a pomerne hustý, z tuby sa celkom ťažko vytláča a jeho hustota sa odráža aj na jeho aplikovaní, ale nie je to nič dramatické.
Druhým je sprchovací gél Beautiful Feelings s vôňou rajských plodov - magnólia, rajské jablko a pižmo. no ak vám mám povedať pravdu, ja z neho cítim hlavne kokos, ktorý veľmi v kozmetike nemusím, čo sa vôní týka, pri tomto sprchovom géle mi to ale vôbec neprekáža, dokonca mi je jeho vôňa vyslovene príjemná. Gél je jemný, normálnej konzistencie a svetlotyrkysovej farby.
Oba sprcháče majú 200ml a balenie v podobe zvislej tuby s cvakacím vrchnákom. Ani jeden z nich pri sprchovaní nevytvára penu a preto ich väčšinou používam s morskou hubkou. Čo ale považujem za priam nevyhnutné napísať je, že ja mám po nich pomerne dosť vysušenú pokožku a preto je u mňa nevyhnutné sa nakrémovať po každom sprchovaní. Áno, je pravda, že mňa viac-menej vysušujú všetky sprchové gély, ale po týchto ma pokožka až svrbí a štípe ako je suchá, čo však telové mlieko či krém ľahko napraví a nie je to pre mňa dôvod na to, aby som ich prestala používať, keďže svoj účel plnia skvelo a navyše tak krásne voňajú!



Čo vy a Balea sprcháče? Používate ich rady? Ktorý je váš naj?
Majte krásny zvyšok dňa a s ním aj celý tento týždeň! ♥

1 komentár:

  1. Ten Beautiful feelings som mala a voňal príjemne, bola som spokojná, aj ten obal sa veľmi vydaril.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS