Schauma Keratin Strong

16. januára 2015

Ahojte kočky :)
Tak ja vás dneska srdečne vítam pri druhej kozmetickej recenzii tohto mesiaca (článok o sprchových géloch Palmolive totiž veľmi za recenziu nepovažujem, aj keď som ho označila štítkom Recenzie). Dneska to bude pre zmenu recenzia produktov starostlivosti o vlasy a to konkrétne veľmi milej dvojice šampónu a balzamu na vlasy od značky Schauma.
Túto značku som ja donedávna vôbec nepoužívala, ale musím povedať, že som si ju naozaj veľmi obľúbila,pretože mojim vlasom zatiaľ sedí, nemám s ňou žiadne problémy, ba práve naopak. V používaní produktov tejto značky som začala nachádzať len pozitíva.



Poslednou dvojicou, ktorú som od znaky skúsila je krásne fialová s názvom Keratin Strong. Sľubuje zníženie lámavosti vlasov o 95% a až 3x lepši rozčesateľnosť. Vďaka receptúre s intenzívne ošetrujúcim proteínom by mali vlasom navrátiť ich stratené proteíny a okrem tohoto obsahuje tiež komplex keratínu, za ktorý môžu byť vďačné jemné alebo slabé vlasy, pre ktoré sú produkty určené. Oba - šampón aj balzam - majú prevelice peknú vôňu, takú šampónovú, ktorá sa dá len ťažko k niečomu prirovnať. Objem šampónu je 250ml a je ružovo-perleťový, balzam má 200ml a je biely.
No a teraz k ich účinkom. Šampón super pení a vlasy krásne umýva. Možno viete, že pri niektorých šampónoch je už po opláchnutí na vlasoch poznať, že sa niečo udialo - či už dobré alebo zlé. Pri tomto to síce poznať je (vlasy sú tvrdé a pomotané), ale vôbec netreba dať na tento dojem, pretože po použití balzamu (ktorý vlasy zanechá pre zmenu neskutočne jemné) a následnom vysušení sú vlasy neuveriteľne hebké, jemné, vláčne, nadýchané a voňavé a tento pocit mi na nich vydrží vždy až do ďalšieho umytia, čo sú niekedy aj tri dni, pretože častejšie ich umývať ani nepotrebujem. Vôbec sa viac nemastia aj napriek tomu, že balzam som si zvykla zmasírovať aj do pokožky hlavy, čo u veľa ľudí spôsobuje práve nadmerné mastenie vlasov. Takisto môžem potvrdiť, že sa vlasy o niečo ľahšie rozčesávajú, no či je to až trojnásobné zlepšenie, o tom zasa pochybujem.
Či u mňa nastalo zníženie lámavosti vlasov o 95%, pričom som dodržala "podmienku" výrobcu, že pre tento účinok je potrebné používať aj šampón aj balzam, takisto povedať nemôžem, pretože si musím zaťukať na všetko, čo mám pri sebe, vlasy sa mi nelámali ani predtým. Suché a slabé ich mám, to hej, ale vďaka starostlivosti som u nich eliminovala aspoň toto lámanie už nejaký ten rok dozadu. Ale keďže kučeravé vlasy budú vždy suchšie než tie rovné, veľa toho už nezmením.
Každopádne sú to ale produkty veľmi dobré a keď niekedy nebudem vedieť, že čo, tak sa k nim veľmi rada vrátim. Oveľa radšej než k iným...

Čo vy a Schauma? Používate ich prípravky na vlasy? 
Majte krásny deň! ♥

3 komentáre:

  1. shauma som mala stale rada...nebola som znej nejak odvarena,ale bola vonava a lacna. momentalne mi vyhovuje,lebo sa snazim vysadit silikony vo vlasovej starostlivosti a prave tato znacka ma vela samponov bez silikonov...dokonca silikony sa nenachadzaju ani v kondicioneroch...co je pokrok,pretoze casto sa tesim,ze som si nasla novy sampon bez silikonov.hned si k nemu chcem kupit aj kondicioner alebo balzam...pozriem zlozenie...zistim,ze v kondicioneri silikony su :(..trosku tomu nechapem...preco daju sampon bez silikonov a balzam so silikonmi...nejde to proti sebe?...mam pocit,ze ani tato sada ich neobsahuje,ale nie som si 100% ista...akurat pouzivam shaumu silver a som spokojna...na udrzanie popolaveho odtiena je super. a navyse vsimla som si,ze na poprednych miestach v zlozeni sa nachadza keratin a pantenol takze spokojnost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za komentár :)
      Máš pravdu, tieto dva silikóny neobsahujú a tiež mi nedáva zmysel, prečo to niektoré firmy robia tak, ako píšeš, že do šampónu ich nedajú a do balzamu áno. Ja osobne sa k nim však tak tragicky nestaviam, aj keď je pravda, že aj mne aj mojim vlasom sú príjemnejšie tie bezsilikónové.
      O tom šampóne Silver Reflex som už tiež písala, máš naozaj pravdu, že odtieň vie udržať pekné, no ja som po ňom mala vlasy už pomaly modrasté a navyše mi ich hrozne vysušoval, takže som sa musela pozrieť po inom...

      Odstrániť
  2. Ja mám schauma veľmi rada, je to značka, kde si viem nájsť ten svoj produkt či už šampón alebo kondicionér, ja som skúšala zatiaľ dva a ten olejový je najlepší na svete, stačí ho úplne minimum a vlasy krásne uhladí, ani rozčesávanie nie je potom taký problém ako zvyčajne.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS