Čistiace pleťové gomáže od Dermacol

21. januára 2015

Ahojte kočky! :)
Za týždeň a pol sa končí január. Nie je to šialené? Alebo to tak pripadá len mne?
Každopádne, na dneska som si pre vás pripravila recenziu hneď dvoch produktov pleťovej kozmetiky, ktoré sú v podstate rovnaké, no predsa rozdielne. Je mi jasné, že podľa názvu už viete, o čom si dnes prečítate, takže to nebudeme zbytočne dlho rozvádzať a poďme na to :)


Oba produkty som kupovala cez e-shop dermacol.sk a bolo to v podstate veľmi náhodné nakupovanie, pretože som nechcela, aby mi prepadla zľava na nákup. Viem však, že jeden z dnešných recenzovaných produktov sa dá kúpiť aj v 101 drogérii a ak sa nemýlim, mala by to byť gomáž s tea tree olejom.
Obe gomáže fungujú rovnako - v jemnom géle sú jemné mikroperličky, ktoré majú schopnosť na seba nabaliť nečistoty pokožky, napríklad odumretú pokožku a tiež sa pýšia tým, že na rozdiel od bežného peelingu nepoškodzujú kožný film. Teda aspoň približné informácie sa dočítate v oficiálnom popise produktov na stránkach. Oba majú 100ml a ich cena na e-shope je niečo menej ako 3,80€.
Rozdiel medzi nimi je taký, že jedna gomáž (tá priesvitná) obsahuje výťažky z austrálskeho čajovníku a druhá (tá modrá) pantenol a výťažok z uhorky.



No a teda celý zázrak je v tom, že v normálnom čistiacom géle je veľa veľa maličkých akoby gumových guľôčok, ktoré, ako som už písala vyššie, na seba nabalia nečistoty a pleť tak zostáva čistá. Áno, naozaj zostáva pleť čistá, to myslím vážne. Tiež vyhladená, zjemnená a nevysušená. Dokonca gomáže pekne voňajú - mne síce viac vyhovuje tá uhorková, no keď som si zvykla na vôňu tej čajovníkovej (čo je asi potreba, ak na túto vôňu nie ste zvyknuté), tiež mi začala pripadať celkom príjemná.Čakáte ALE?
Dočkáte sa. Ale prekáža mi, ako sú po použití tie guľôčky všade a veľmi zle sa odstraňujú aj vodou aj hubkou. Z vlasov, obočia, úst... fakt sa mi neraz dostali aj tam. A mám pre vás ešte jedno. Ale tiež mi prekáža aj to, že odkedy som ich začala používať, zdá sa mi, že sa mi oveľa viac mastí pleť a nemyslím si, že by za to mohlo niečo iné. Takže tieto dve (pre niekoho) maličkosti spôsobili, že si tieto dva inak-celkom-dobre-čistiace produkty už nekúpim a veľmi ich nemôžem odporučiť. čistia dobre, to je pravda, ale ruku do ohňa by som za nich v žiadnom prípade nedala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS