Balea olejový peeling

11. januára 2015

Ahojte!
Dneska mám pre vás konečne po menšej pauze normálnu, bežnú recenziu. I keď sa musím priznať, že som sa neraz sama seba pýtala, či by ste neboli radej, keby sa na blogu recenzie objavovali len z času na čas a zvyšok článkov bol vyplnený inak. Určite mi dajte vedieť, určite sa poteším aj nejakým návrhom :) Ale k veci! Určite už viete, ako veľmi mám rada peelingy - ako tie pleťové, tak i telové. A práve o jednom telovom peelingu vám chcem dneska napísať.
Kúpila som si ho klasicky v DM, veď je to Balea a bola som veľmi rada, pretože už len po otvorení, aby som sa pozrela ako vyzerá mi bolo jasné, že to bude taký ten ozajstný peeling s veľkým množstvom zrniečok. To, že bol olejový so soľou z Mŕtveho mora (a citrónovou trávou) som totiž nebrala veľmi na vedomie, veď viete, ako to chodí... Okrem tej morskej soli obsahuje olivový, jojobový a slnečnicový olej, kofeín či ureu.


No a teda celý ten zázrak nakoniec spočíva v tom, že v 250ml krabičke sa nachádza reálna soľ zelenej farby, ktorá je zaliata v oleji a nádherne sviežo vonia. A tuto nastala ďalšia vlna radosti, pretože peelingy na podobnom princípe si robím aj sama doma - jednoducho zmiešam olivový olej a miesto soli používam kryštálový cukor. Nuž tak som sa s radosťou pustila do skúšania.
 Prvá vec, ktorá je dôležitá povedať - to, že by bolo vhodné peeling zamiešať nejakou špachtličkou som zistila až vtedy, keď som všetok ten olej zhora už používaním postupne odobrala a na zvyšok soli ho veľa nezostalo. Ale aj tak dobre, peeling bol stále dosť olejový a dokonca sa premiešaný lepšie naberal.
Druhá vec, ktorá je snáď ešte dôležitejšia! Na obale sa píše, že peeling je vhodný pre potreby citlivej a namáhanej pokožky. Úprimne si nie som veľmi vedomá toho, že by som mala pokožkú citlivú. Suchú, to hej, ale citlivú?! No ale teda čo som zistila... Tá soľ pokožku neuveriteľne dráždi!
Keď si všetko odmyslím, peeling je super, vyhladzuje, oleje hydratujú, navyše krásne vonia, donúti vás umyť pravidelne vaňu, lebo sa po ňom priam šialene šmýka ale to podráždenie! Pre mňa jednoducho nie je možné ho používať po holení, keď mám akokoľvek zhoršený ekzém na rukách, dozviem sa o každej ranke, ktorú mám a o ktorej neviem - neskutočne totiž štípe. Tiež je pre mňa nemysliteľné ho aplikovať na celé telo a až potom opláchnuť, lebo ak začnem nohami, tak než sa dostanem k rukám, nohy ma už štípu a nemusím na nich mať žiadne poranenie.
Takže bohužiaľ, keby som ako chcela zamerať svoju pozornosť na jeho kladné vlastnosti, kvôli tomuto ho jednoducho nemôžem pochváliť. Dopoužívať ho dopoužívam, keď nič iné aspoň na ruky, trup či chodidlá, samozrejme ale tak, že naniesť a hneď opláchnuť, ale znovu si ho už isto iste nekúpim a zostanem pri svojom domácom olivovo-cukrovom a samozrejme budem skúšať ďalej iné peelingy, ktoré ponúkajú drogérie...



A takto vyzerá peeling bez všetkého toho oleja:



Ako ste na tom s peelingami vy? Mysíte, že by ste mali odvahu skúsiť, či aj vám bude tá soľ prekážať?
Majte krásny deň! ♥

1 komentár:

  1. so soľou by som to určite neskúšala, jednak sú tie zrniečka veľké, soľ sa neodporúča na pravidelné používanie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS