Balea hydratačný fluid s ovocnými kyselinami

30. januára 2015

Ahojte, kočky! :)
Prajem vám krásny piatok a vítam vás pri poslednom článku tohto mesiaca, ktorým bude recenzia pleťového produktu od značky Balea a pôjde konkrétne o hydratačný fluid s ovocnými kyselinami určený pre zmiešanú pleť a ak sa nemýlim, mal by to byť najmladší prírastok do tohto zeleného radu pleťovej kozmetiky - o niektorých produktoch si môžete prečítať TU.



Ak mám povedať pravdu, už odkedy som si ho vložila v DMke do košíka som sa na neho nesmierne tešila, pretože mi bol hneď veľmi sympatický - veď aj preto som po ňom siahla. Čo sa o produkte dočítate na krabičke je, že je určený pre zmiešanú pleť, okrem ovocných kyselín obsahuje aj hamamel a glycerín, mal by mať zmatňujúci efekt, zjemniť póry a zároveň pleti dodávať potrebnú hydratáciu. No a ako to teda vyzerá v skutočnosti?
V 50ml fľaštičke s pumpičkou sa nachádza zeleno-priesvitný gél, ktorý pekne vonia a používa sa miesto krému (i keď mám odskúšané aj ich kombinovanie, ktoré je bezproblémové a mojej pleti veľmi dobre padne). Musím povedať úprimne, že naše začiatky boli všelijaké a prešli sme si spolu rozličnými fázami.
V prvej fáze som sa, ako som už spomínala vyššie, na jeho používanie viac ako tešila a bola som skutočne zvedavá, ako nám to spolu pôjde. Po prvom použití, kedy toho človek ešte veľa nespozoruje som do neho vkladala veľké nádeje, pretože pleť po ňom ostala pekne jemná a hydratovaná. Po asi troch či štyroch použitiach som prišla do fázy, kedy som ho chcela reálne vyhodiť, pretože ma po jeho nanesení začala pleť neskutočne svrbieť a dokonca sa mi na sánke vytvorilo celkom veľké množstvo podkožných vyrážok, no aj tak som mu ešte dala šancu a hovorila som si, že to môže byť z niečoho iného (i keď nebolo z čoho), alebo že si na neho pleť musí zvyknúť. A čuduj sa svete, zvykla si. A asi po týždni už sme spolu vychádzali tak normálne - on mi pleť hydratoval a ja som mu bola vďačná. A tak je to v podstate doteraz, keď už ho mám väčšinu spotrebovanú.



Čo je ale nutné dodať - s makeupom problém nemá, pokojne sa dá používať aj priamo pod, pleť sa po ňom neprestáva mastiť, leskne sa ďalej a póry sú viditeľné a nápadné ako pred používaním. Jeho gélová konzistencia je síce pri nanášaní celkom príjemná a osviežujúco chladivá, no keď človek nie je zvyknutý alebo to trošku preženie s množstvom, môže sa stať (a mne sa to deje pravidelne), že sa bude cítiť ulepene a to vôbec nie je príjemné.
Čiže v závere, je to celkom fajn produkt, ktorý síce nespĺňa, čo sľubuje, no pleť vie hydratovať naozaj pekne. Na môj vkus však až príliš veľa sľuboval a nie som z neho až tak hotová, že by som si ho musela kúpiť znovu, keďže o hydratáciu pleti sa krásne postarajú aj klasické krémy, ktoré mám ja osobne radšej.
Ak by ste ale mali záujem ho skúsiť, tak okrem tohto zeleného je v predaji ešte ružový, ktorý je určený, myslím, na suchú pleť - a možno ho niekedy skúsim aj ja, pretože na mňa aj tak veľmi neplatia tie kategorizácie pleťových produktov podľa typu pleti, keďže mi vždy sadne skôr to, čo je určené pre úplne iný typ než mám ja.

Zaujal vás tento produkt? Chceli by ste ho skúsiť, alebo ste ho už skúsili? Ak áno, aký je váš názor na neho?
Majte krásny zvyšok dňa, pekný víkend a stretneme sa tu v nedeľu ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS