InstaMonth • December In Pictures

4. januára 2015


Ahojte, prajem vám pohodovú nedeľu! :)
Neviem ako vy, ale ja som aj celkom rada, že rok 2014 už skončil. Vlastne nie, ja som rada, že sa už začal rok 2015, s ktorým mám ja osobne naozaj veľké plány a zároveň mám z neho trochu strach. Ale aj to beriem pozitívne - ako príležitosť naučiť sa strach prekonávať :)
Teraz v januári na mňa čaká halda učenia a skúšky. Mojím želaním bolo spraviť ich kľudne aj na samé E, ale čo najmenej prenášať. Tak mi držte palce, nech sa mi to podarí. Okrem toho mám pred sebou hľadanie brigády na víkendy a tiež mám v pláne veeeľa čítať, pokiaľ mi to čas aspoň ako-tak dovolí...

Čo čaká v januári vás?

4 komentáre:

  1. drzim palce s učením :) a hlavne nemysli na strach :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Rada by som, ale je to pre mňa obtiažne :D

      Odstrániť
  2. skúšky a začať písať bakalárku :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo, tak držím palce a prajem veľa šťastia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS