beauty wishlist 2015

2. januára 2015

Ahojte kočky, krásny prvý tohtoročný piatok vám prajem! :)
Predvčerom som na blogu zverejnila článok o tom, ako dopadol môj beauty wishlist z minulého roka. Ak ste článok čítali, určite viete, že väčšinu položiek sa mi splniť nepodarilo. Ja som sa ale rozhodla, že tentokrát to dopadne oveľa oveľa lepšie! Typ aj charakteristika jednotlivých "cieľov" sa trošku pomenila a ich počet oproti minulému roku značne vzrástol, no spolu s ním aj moja chuť a nadšenie dosiahnuť ich čo najviac.
Opäť len zdôrazňujem, že sa jedná o kozmetický a beauty wishlist, nie o predsavzatia, takže sú to veci skôr povrchné ako nejako hlboko morálne obohacujúce. A ja som už teraz zvedavá, ako to celé dopadne! :) Vopred upozorňujem, že pri takomto snívaní ide všetka skromnosť bokom...

pinterest.com
1) Skúsiť dekoratívku Alverde. Aspoň niečo, čokoľvek. Cítim sa totiž tak veľmi pozadu, keďže som od nich ešte neskúšala žiaden produkt na líčenie. Pri stojane som sa párkrát zastavila, no nikdy som sa nedostala ďalej ako ku krátkemu pohľadu na produkty a tester som v ruke držala iba raz...
2) Skúsiť Nivea Lip Butter Original a Raspberry, tiež balzamy od Vaseline a kúpiť si všetky EOS. Zastávam totiž názor, že balzamov na pery nie je nikdy dosť a starostlivosť o pery je pre mňa veľmi dôležitá. A jednoducho z balzamov, čo sú bežne dostupné v drogériách sa mi už ani nechce vyberať. A navyše EOSy sú brilantné! ♥
3) Kúpiť si aspoň ešte dve paletky tieňov MUA, keďže s tými dvomi, čo už mám doma som nadmieru spokojná, tiež viac Sleek a Bourjois produktov, ktoré sú taktiež úžasné a to podľa mňa úplne stačí.
4) Skúsiť niečo od  The Balm, The Makeup Revolution,  W7, NYX a Physitian´s Formula. Čokoľvek. Chcela by som si rozšíriť obzory a tak, čiže ak máte nejaký tip, čo by to mohlo byť, tak určite sem s ním!
No a myslím že to by bolo z materiálnych želaní všetko. Je mi jasné, že niekomu sa to môže zdať byť málo, ale keď sa nad tým zamyslím a predstavím si, o u mňa znamená "skúsiť niečo od...", tak sa pravdepodobne nedoplatím... Ale pokračujeme ďalej!

koláž - vlastná tvorba
zdroj obrázkov google.sk, krasotika.sk
5) V lete sa opáliť, nie spáliť. Ak teda budem mať možnosť sa vyvaľovať niekde na slniečku. A ak nie, tak radšej nech zostanem v pôvodnom vápenatom stave.
6) Nechať si ešte o kúsok narásť vlasy. Teda skôr o kus. Mojím snom je mať vlasy tak po kríže, pokojne aj dlhšie a dúfam, že tento rok konečne dosiahnem svoju vysnívanú dĺžku.
7) Dosiahnuť rovnaký tvar na oboch oblúkoch obočia. Neviem ale, či je to dobrý nápad vzhľadom k tomu, že každá polovica tváre je iná, ale aj tak by som bola veľmi rada, keby som mala obočie čo najsúmernejšie a hlavne rovnakej dĺžky.
8) Natrvalo schudnúť Pravidelne cvičiť, dodržiavať pitný režim, jesť pravidelne a vyváženú stravu, takpovediac skutočné jedlo, a pokiaľ to bude možné, udržať si takýto režim čo najdlhšie to bude možné, najlepšie navždy...
9) (Po)zmeniť šatník. Môj aktuálny nie je ani veľmi pohodlný, ani aktuálny a vôbec nie pekný. Niektoré kúsky sa mi síce páčia, ale väčšina je dosť fádna a som si istá, že ani nepasujú mojej postave. Dodnes neviem, prečo som to dovolila, no rozhodla som sa to zmeniť...

koláž - vlastná tvorba
zdroj obrázkov google.sk
Takže tento rok to vidím nejak takto a úprimne dúfam, že budem úspešná v čo najviac veciach.
Budem rada, ak mi budete držať palce a v prípade, že sa rozhodnete pre niečo podobné (myslím nejaký wishlist, či klasické predsavzatia), s mojou podporou môžete určite počítať! 
Prajem vám krásny a úspešný deň! ♥

8 komentárov:

  1. ou tou kozmetikou by som ani ja nepohrdla :) vlasy mám po pás, tak ak chceš kludne ti ich požičiam a uvidíš aká je s tým robota a že zavadzajú (tak ich mám väčšinou v drdole :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D kľudne pošli, rada si to skúsim

      Odstrániť
  2. podla mna mas velmi pekne predsavzatia a urcite ti vyjdu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné body :) prajem ti všetko dobré v novom roku, nech sa ti splní toho viac ako v minulom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne! :) ♥
      Všetko dobré aj tebe :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS