Balea Silber-Glanz

23. januára 2015

Ahojte kočky! :)
Možno si spomínate na recenziu na šampón od Schaumy, ktorý som nie tak celkom dávno recenzovala. Išlo o šampón určený na sivé a zosvetlené vlasy, ktorý zabraňoval výskytu žltých odtieňov vlasov. Celkom sa mi páčil, to nemôžem poprieť, ale po posledných troch umytiach som mala najsvetlejšie pramene pomaly až modré a to vysušovanie už bolo na mňa až priveľa a kvôli tomu som sa rozhodla, si ho už znovu nekúpiť a porozhliadla som sa v drogérii po inom. Nuž, a keďže s vlasovými produktami značky Balea mám zatiaľ len pozitívne skúsenosti, nebol dôvod, aby som si nevybrala práve šampón od tejto značky.


Má klasický obal Balea šampónov - zvislú tubu s objemom 250ml a cvakacím vrchnákom v pekne strieborno fialkovom farebnom prevedení. Šampón samotný je potom priesvitný svetlofialový s celkom príjemnou vôňou.
Je bez silikónov, s antistatickým komplexom a látkami šetrnými k pokožke hlavy. Slúži rovnako ako Schauma na redukciu žltých, blond tónov a je určený pre sivé a zosvetlené vlasy, v upozornení potom stojí, aby sa nepoužíval na prirodzene blond vlasy.
Z môjho používania a testovania tohoto šampónu vám môžem povedať dve veci - je lepší ako ten od Schaumy a je úplne skvelý. Vysvetlím... Veľmi dobre pení a čistí vlasy, príjemne vonia, vlasy po ňom nie sú zaťažené - práve naopak, sú skôr nadýchané, dôležitá vec je, že vlasy nevysušuje (!!!), skôr by som povedala, že ich aj trošku zjemní. Čo je ešte dôležité povedať - na vlasoch sa mi neobjavuje viac blond odleskov, než by som si priala (najnovšie som si to nechala naschvál urobiť tak, aby som na vlasoch nemala jednoliatu farbu). Ak by ste ale od neho chceli vyslovene zosvetlenie aktuálnej farby, s tým radšej nepočítajte...
K šampónu sa nepredáva žiaden kondicionér, avšak dajú sa kúpiť SOS masky na vlasy, ktoré sú balené jednotlivo v sáčikoch po 20ml, čo mne tak akurát stačí na jedno použitie. Obsahujú UV ochranu, provitamín B5 a extrakt z nevädze a musím povedať, že som si ich veeeľmi obľúbila. Tiež majú podľa mňa peknú vôňu, farebne sú o niečo tmavšie a skôr domodra, ich použitie je bežné - naniesť, nechať pôsobiť - v tomto prípade by to malo byť päť minút a opláchnuť, opäť ich nemožno používať na prirodzene blond vlasy. Používala som ich tak ozaj raz za čas (= týždeň či dva) a tak nejako mi to vyhovovalo, pretože vlasy po použití zostávali krásne ošetrené, jemné, hladké, vyživené a hydratované, príjemné na dotyk a tak celkovo sa mi zdali oveľa krajšie ako len pri použití samého šampónu. Čiže ak by ste sa rozhodli pre kúpu, odporučila by som na zopár nezabudnť.
Oboje predáva, samozrejme, DM drogéria, šampón stojí okolo 2€, jeden sáčik masky 0,99€



Tak čo vy a šampóny na zosvetlené vlasy? Používate nejaký? Máte rady vlasovú kozmetiku Balea?
Prajem vám krásny deň! ♥

1 komentár:

  1. bohužel já si ho koupila a po týdnu šel do koše, tedy ten šampon, nějak jsem si nevšimla že mi plnil svůj silver účel :/ pěnil skvěle a dobře čistil vlasy, ale jinak nic víc. Bohužel oproti Loreal Profi nebo Schwarzkopf profi

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS