26. január

26. januára 2015

Ahojte kočky!
Neverím, že dnes je posledný januárový pondelok! Toto bol hádam najdlhší mesiac v mojom živote a pritom ani neviem, ako mohol tak rýchlo ubehnúť. V podstate sa toho za celý tento mesiac veľa nestalo, ale boli to udalosti veľmi dôležité.
• tak napríklad som prekonala svoje úplne prvé skúškové obdobie v živote. Teda, prekonala... zajtra a v stredu mám ešte posledné dve skúšky a ak sa nepodaria, budem musieť ísť na opravný termín. Bola by som ale veľmi rada, keby sa mi podarilo ich spraviť (akokoľvek) a nebudem ich musieť prenášať do budúceho roka, no ak sa stane, nemám v pláne sa priam zrútiť :)

pinterest.com
• Okrem toho sa mi podarilo nájsť si brigádu a ako možno niektoré z vás vedia už z facebooku, brigádujem v drogérii, čo je pre mňa práca ako stvorená a vo veľa smeroch ma obohacuje, no finančne veľmi nie, keďže za prvé dva dni práce som tam utratila viac, ako som stihla zarobiť. Ale sľubujem, že sa polepším :)
• Z tohoto predošlého bodu jasne vyplýva, že som si ukončila svoj nákupný poloban a znovu som si ho udelila no v o dosť rozsiahlejšej forme ako naposledy. Začala som sa totiž na peniaze dívať trochu odlišne, stanovila si isté ciele, na ktoré budem bezpodmienečne potrebovať nemalú sumu a aj na kozmetické zásoby som sa začala pozerať inak. Jednoducho bez ohľadu na to, že kozmetiku milujem a píšem o nej, konečne otvorene priznávam, že mať také množstvo kozmetiky naraz doma jednoducho nie je prospešné v žiadnom ohľade. Ale o tom snáď ešte niekedy inokedy.

google.sk
• Ďalšou vecou, ktorá je pre mňa osobne veľmi dôležitá je to, že som spravila rozhodujúci krok, o ktorom som vám písala v nedeľnom článku a prefarbila som si vlasy zasa na tmavo a som oveľa spokojnejšia, Naozaj nechápem, ako som sa mohla tváriť, že mi je blond farba pohodlná, prirodzená alebo snáď v niečom lepšia než moja pôvodná tmavá. Aj keď tá mi teraz chytila tmavšie než som plánovala, no na druhej strane sa mi to naozaj zapáčilo, tak pri tom možno zostanem. Ešte ale počkám, čo to spraví po pár umytiach, pretože naozaj verím, že sa to rýchlo vymyje a rozhodnem sa neskôr... (A nie, nie je to kvôli Blair, ak by boli nejaké potenciálne špekulácie ↓ )


• No a na záver by som sa rada (zahanbene) priznala, že som začala už tretí (alebo štvrtý?) raz odznovu pozerať Superdrbnu, ktorú som ani raz nedokončila, pretože vždy z mne neznámych dôvodou bola pre mňa kritická štvrtá séria, kedy sa stalo niečo, kvôli čomu som ju nedopozerala, Tak mi držte palce, aby sa mi to tentokrát podarilo...

pinterest.com
Aký bol váš január? Stalo sa vo vašom živote niečo prevratné? 
Majte krásny zvyšok dňa a úspešný týždeň! ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS