12. január aka Frustrácia skúškového obdobia

12. januára 2015

Pekný pondelok prajem!
Pamätáte si články tohoto typu? Určite áno. Vždy som sa vám zdôverila s nejakými novinkami v mojom živote, občas s myšlienkami, ktoré mi napadajú, možno s plánmi či tipmi na nákup. A ak to tak nebolo, malo to tak byť a malo by to tak byť aj teraz, keď som sa rozhodla, že tento typ príspevkov na blog vrátim... aspoň z času na čas, čiže napríklad dnes.

google.sk
• Z deviatich skúšok mám za sebou štyri. A už to pomaly nezvládam. Som jeden z tých ľudí, ktorí stres skutočne nenesú dobre a najhoršie na tom celom je, že predstava toho, že je to len prvé skúškové má úplne frustruje.
• Som rada, že si aspoň ako tak viem nájsť čas aj na veci, ktoré robím rada a bez ktorých by som sa na to pravdepodobne už vykašľala, aj keď ma naozaj štve, že knižku (ako beletriu) som v ruke držala naposledy niekedy začiatkom decembra.
• Až teraz pomaly zisťujem, koľko vecí by som vlastne chcela robiť počas svojho voľného času. Práve v období, keď toho voľného času skutočne nejako veľa nemám.
• Poriadne som sa nevyspala ani nepamätám. Nemôžem síce povedať, že by som mala spánku nedostatok, to našťastie ešte nie, ale aj tak nie je nad ten pocit, keď sa aspoň cez víkend môžete zobudiť kedy chcete, bez otravného zvonenia budíku a myšlienky na to, že len čo otvoríte oči, čaká na vás zasa len a len učenie.
• A úplne najhoršie na tom všetkom je, že aj napriek učeniu idem na každú skúšku s tým, že si nič nepamätám a dúfam len v to, že si nejakým zázrakom spomeniem.
Tak ako aj dnes. Neviem vám povedať, ako na tom som práve v tejto chvíli, ale dneska mám prvú ústnu skúšku z angličtiny a poviem vám, že to vôbec nie je sranda. Pevne dúfam v to, že to zvládnem, prípadne, že kým vy toto čítate takto ľahko popoludní, ja som už aspoň na ceste domov, aby som sa mohla začať ďalej učiť.

Ako zvládate skúšky vy? Máte nejaké tipy, ako si zapamätať čo najviac v čo najkratšom čase? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS