Empties • November

3. decembra 2014

Ahojte kočky, peknú stredu prajem! :)
Dneska tak ako už zvyčajne takto začiatkom mesiaca prišiel čas na článok so spotrebovanými produktami. Ak by som mala a mohla zhodnotiť svoju spotrebu, tak mám pocit, že každý mesiac klesá a je menšia a menšia. Bude to asi tým, že som si načala viac produktov naraz a používam ich striedavo, lenže aj tie sú už tak v polke, čiže si myslím, že tieto slabé mesiace vystriedajú nejaké silnejšie. Nie že by som mala nejakú extrémnu potrebu riešiť svoju spotrebu, ale mám pocit, že mám doma akosi priveľa kozmetiky (čo by sa určite niekomu mohlo zdať ako minimum) a neviem kde ju skladovať nepoužitú, neviem, kam dávať načaté produkty a tak celkovo.
Z čoho sa ale teším, že aj napriek velikánskym lákadlám v podobe nákupných výletov, akcií v obchodoch a pravidelným návštevám DMky úspešne odolávam starostlivostnej kozmetike, kupujem len dekoratívnu a tým pádom úspešne dodržiavam nákupný polo-ban :)
No ale späť k téme a poďme rovno na to.


Vlasová kozmetika
- schauma fresh it up! šampón → článok TU
- Balea SOS maska na zosvetlené a sivé vlasy → o tej vám ešte nepoviem, pretože som v procese testovania, tak určite bude recenzia
- Gliss Kur BB → článok TU
- Alpa brezová vlasová vodička → tieto vodičky som si zvykla kupovať v podstate stále dokola, len teraz si dávam od nich pauzu, pretože skúšam nové sérum, ale mám ich fakt rada, pretože vďaka nim sa donútim si robiť pravidelnú masáž pokožky hlavy a tým stimulovať rast vlasov
- Gliss Kur million gloss maska → článok TU
- Oriflame sérum na končeky vlasov → článok TU


Telová kozmetika
- Palmolive Mediterranean Moments SG → taká klasika, ktorú všetci určite poznajú
- Dermacol Beautiful Hands krém na ruky → článok TU
- Gél na holenie Gillette → musím povedať, že fakt jeden z najlepších, ak nie úplne najlepší, ktorý som zatiaľ skúsila
- Balea mandľové mliečko do kúpeľa na nohy → článok TU
- Yves Rocher tekuté mydlo → článok TU


Pleťová kozmetika
- odličovacie obrúska Balea → článok TU, zvykla som si ich používať najmä pri líčení, keď si produkt nanášam rukami alebo keď fotím swatche. Na to sú ideálne a kúpim si určite druhé. A tiež nie je na zahodenie mať poruke takéto núdzové riešenie aj na odličovanie, si myslím...
- Micelárka Nivea → článok TU
- mini verzia Bieoderma Sensibio H2O → musím povedať, že som s ňou bola spokojná, aj keď som si ju kúpila až keď utíchol celý ten veľký boom. A som za to rada. Navyše mám teraz načaté dve 500ml balenia, takže som spokojná viac, než by sa možno patrilo :)
- Balea Aqua sérum → článok TU


Vzorky + iné
- finailly odstraňovač nechtovej kožičky → bol naozaj skvelý, ešte som ho tam mala nejaké minimum na spodku, ale vzhľadom k tomu, že si nechty už sama nerobím, mi pripadalo zbytočné ho skladovať
- miniatúry a vzorky → čo na to človek môže povedať? Z toho jedného-dvoch použití sa naozaj nedá vysloviť nejaký objektívny názor, takže to prejdime mlčaním...


Tak a to by bolo všetko. ďakujem vám krásne, ak ste si článok prečítali, cením si váš čas i pozornosť, ktoré blogu venujete, ďakujem a teším sa na komentáre a prajem vám krásny deň! ♥

4 komentáre:

  1. Paaani, ja stale obdivujem ludi ktori stihnu spotrebovat taketo mnozstvo ...mne sa tp absolutne nedari :D za mesiac spotrebujem tak sprchovy gel a zubnu pastu a pritom si toho tiez denne na seba placam az az :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale tak přeci nemusí každý používat měsíc, jde o to, že je zrovna teď v listopadu spotřebovala :) Taky jich mám každý měsíc pěknou hromadu, i když některé jsem používala třeba rok. :)

      blog Měj se ráda

      Odstrániť
    2. Ano, ano, je to presne preto, že si pootváram veľa vecí naraz a potom to tak nejako približne v rovnakom čase aj dorazím všetko :D
      Len ako som aj písala mám pocit, že mi to aj tak akosi viazne :D

      Odstrániť
  2. Těch vzorečků, páni :-)
    Z věcí, které jsi zmínila, jsem měla jen gel na holení od Gillette, který mi taky vyhovuje, ale nelíbí se mi vůně.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS