Wash Off & Stay Clear

12. decembra 2014

Ahojte kočky! :)
Je to niečo vyše roka, odkedy som písala článok o jednom skvelom čistiacom géle Nivea, ktorý som si veľmi obľúbila a odvtedy si ho kúpila znovu. A v domienke, že by na mňa mohli podobne zapôsobiť aj iné gély Nivea, som si kúpila ďalší a k nemu ešte aj tonizujúcu pleťovú vodu. zaujíma vás, ako dopadol tento gél? Čítajte ďalej...


Oba produkty majú podobný obal, vlastne viac menej rovnaký a líšia sa len nápisy a zatváranie, oba majú 200ml a sú obohatené o aktívne výťažky z magnólie, majú aj rovnakú vôňu, ktorá je veľmi príjemná, pôsobí čisto a veľmi mi pripomína práve môj obľúbený Clean Deeper.
Čistiaci gél je príjemnej konzistencie, je naozaj gélový, tak akurát hustý, svetlomodrej farby. Možno viete, že ja u gélov v poslednej dobe takmer až vyžadujem to, aby sa dali napeniť a následne vmasírovať do pokožky. Tento to bohužiaľ nespĺňa - pena sa s ním dá vytvoriť ale akoby len na pohľad, pretože na dotyk zostáva stále gélový. Pleť ale naozaj pekne vyčistí a celkom zjemní, dá sa s ním bez problémov odstrániť aj makeup, no čo sa mne na ňom nepáči a čo mi naozaj veľmi prekáža je, že ma z neznámych dôvodov pri každom použití štípe oblasť okolo nosa a niekedy naozaj až tak nepríjemne, že sa to nedá vydržať. To nehovorím, keď som sa raz a naposledy snažila si spraviť pleťový peeling pomocou tohoto gélu a lufy z Manufaktury. To som si myslela, že mi celá tvár priam horí, pokožka zostala podráždená, citlivá a začervenaná, čo je niečo, čo sa mi ešte so žiadnym gélom nestalo. Takže z tohoto dôvodu viem, že si ho už nechce kúpiť.
Zato pleťová voda, tá je naozaj skvelá! Tú som si ale kupovala viac menej na istotu, pretože som ju už v minulosti používala a doteraz som s ňou bola vždy spokojná a ani tentokrát nenastala žiadna výnimka a jednoducho jej nemám čo vytknúť. Pleť vie pekne dočistiť, ošetriť, je bez alkoholu, vôbec nedráždi ani nič podobné a túto si na rozdiel od gélu určite kupujem znovu :)



Používate na čistenie pleti produkty Nivea? Ste s nimi spokojné?
Majte krásny deň! ♥

1 komentár:

  1. Ja som skúšala len gél a používala som ho hlavne na odličovanie, trochu ma po ňom štípala pleť, ale nebolo to nič strašné, dalo sa to prežiť a odličoval výborne plus podľa mňa pekne vonia.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS