Soraya Brightening and Moisturizing Body Lotion

17. decembra 2014

Soraya?
Áno, Soraya. Ak ste o tejto značke doteraz nepočuli, vôbec si s tým nemusíte lámať hlavu - ja donedávna tiež nie. Prvý krát som sa s ňou zoznámila, keď som v Lidli uvidela rozkošný ružový obal telového mlieka, o ktorom vám chcem dneska aspoň v krátkosti povedať niečo viac.
Takže ako som už spomínala, jedná sa o telové mlieko, ktoré som si kúpila v Lidli za nejaké smiešne 2€, úplne na slepo a bez rozmyslu, pretože ma zaujal jeho obal, ktorý je ozaj pekný - svetlunko ružový s čiernymi bodkami, trblietkami, kabelkou... no ako hovorím - rozkošný! V tej chvíli, keď som si mlieko kupovala, som ani veľmi nerozmýšľala nad tým, či bude vôbec dobré, či s ním budem spokojná a tak podobne a jednoducho som slepo verila tomu, že niečo s tak pekným obalom jednoducho nemôže byť zlé. Oj, ´ký to omyl! (na VŠ študujem aj slovenčinu a literatúru :D)
Mlieka je v obale 200ml. I keď to na fotke nie je vidno, telové mlieko má ľahko našednutú farbu a celkom zvláštnu vôňu, ktorá mi pripomína nejaké kvety - aj trochu sladká, aj trochu trpká, celkom svieža a príjemná, takže nič, čo by som kritizovala. Sľubuje rozjasnenie pokožky vďaka zlatým trblietkam, hydratáciu pokožky, čo by sa myslím od telového mlieka asi aj očakávalo a takisto efekt zoštíhlenia vďaka obsahu látky s názvom "pink pepperslim". A ako to teda vyzerá v realite?
Mlieko má super konzistenciu, veľmi dobre sa rozotiera i vstrebáva bez toho, aby na pokožke zanechávalo nejaký mastný film. Rozjasnenie pokožky sa veľmi nekoná, keďže tých zlatých trblietok je v ňom ozaj minimum a len sem-tam sa nejaká blysne na slnku, takže to skorej vyzerá, že človek ide z kurzu šikovných rúk z lekcie "Trblietky a ja", a zopár sa mu zachytilo na tele.
Čo sa týka hydratácie, tak nejaká tam je, to nemôžem povedať, že nie, ale je naozaj veľmi slabá a krátkodobá, takže ak máte suchú pokožku a potrebujete ju naozaj dobre hydratovať a očakávate, že hydratácia aspoň ten deň vydrží, tak toto mlieko určite nie je pre vás a a ni nikdy nebude.
A ten slim effect? Naozaj vám o ňom mám niečo hovoriť, alebo si to viete samy domyslieť?



Takže sa snažím toto mlieko vnímať ako skúsenosť a zo stretnutia s ním si beriem ponaučenie, že "Nesúď knihu podľa obalu" sa dá aplikovať aj opačne než sme zvyknutí a že pekný boal automaticky neznamená dobrý produkt :D 
Majte krásny deň! ♥

3 komentáre:

  1. Krém mám doma, čeká až na něj přijde řada, akorát teď nevím, jestli se na něj mám těšit. Taky se mi právě líbil ten obal, ale recenze mě moc nepotěšila. No uvidíme ... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Drahá, toto mi ani nehovor.. Ja som si kúpila všetky tri verzie tohto telového mlieka - áno, tiež kvôli krásnemu obalu! :-D Ale našťastie telo až tak hydratovať nepotrebujem, telový krém/mlieko/maslo je pre mňa skôr taký bonus, keď chcem pokožke dopriať niečo navyše. Inak sa ale nekrémujem denne, lebo sa mi proste nechce a nejako extra mi to nechýba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to ja zasa tú hydratáciu skutočne potrebujem, inak mám pokožku akoby pomúkovanú/popúdrovanú a štípe ma :( a tento mi od toho teda veľmo nepomohol, preto som z neho sklamaná

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS