Pupa

10. decembra 2014

Ahojte krásky! :)
Prajem vám prekrásnu stredu, dúfam, že ste zatiaľ mali dobrý deň. Dnešný článok som sa rozhodla venovať recenzii štyroch produktov značky Pupa Milano a to konkrétne makeupom a mono očným tieňom. Musím priznať, že keby na produkty v tom čase nebola akcia, asi by som si pre nich nešla. Nie že by bez akcie boli nejako drahé, ale nemám veľmi v obľube vyvážanie sa bratislavskou MHD inam než na stanicu a k babke. Ale toto som videla ako skvelú príležitosť na zoznámenie sa so značkou a povedala som si, že mi menší výlet nemôže ublížiť.
A tak, ako som už spomínala, odniesla som si dva makeupy a dvoje očné tiene a ak vás zaujíma moje hodnotenie a názor na značku, ich predajne a sortiment, čítajte ďalej...



Chcela by som začať makeupmi, ktoré som kúpila v akcii "Každý za 8,90€". Neodolala som dvom - Made to Last (pôvodná cena 13,90€) a Like a Doll (pôvodná cena 12,90€).

• Made to Last
- odtieň 010 Porcelain (najsvetlejší), má skôr žltý podtón, no je bez problémov použiteľný aj na pleť s ružovým podtónom
- bežná konzistencia makeupu, jemný, hladký, veľmi dobre sa aplikuje ako štetcom, tak aj prstami
- na pleti nevytvára masku, no pri vrstvení zvýrazňuje jemné chĺpky na tvári
- pleť zjednotí, zmatní, má stredne-vyššie krytie, no rozšírené póry nezamaskuje
- bez bázy som ho nepoužívala, s bázou vydrží na pleti naozaj dlho, pleť sa pod ním nemastí o nič viac než normálne, možno by som si dovolila tvrdiť, že aj o niečo menej; prepúdrovanie môže byť potrebné, no nie nevyhnutné. Makeup neobsahuje žiadne oleje a je vhodný pre všetky druhy pleti.
- obsahuje pigmenty Last&Fix, ktoré majú vysokú priľnavosť k pokožke, preto sa na ňu naviaže a dlho vydrží
- balenie je 30ml sklenená fľaštička z matného pevného skla, makeup sa dávkuje pomocou pumpičky
- predáva sa v šiestich odtieňoch


• Like a Doll
- odtieň 010 Porcelain (najsvetlejší), jeho podtón je viac do ružova než to bolo pri predchádzajúcom, bohužiaľ to na fotke nie je vidno tak, ako v skutočnosti
- konzistencia je riedka, priam až vodová, veľmi podobná L´Oréal Nude Magique Eau de Tient, je neskutočne jemný, príjemný na pleti, výborne sa aplikuje aj štetcom, aj prstami, vrstviť sá dá, no vôbec to nie je potreba a masku u neho tiež nečakajte
- pleť krásne zjednotí, podľa mňa má vyššie krytie ako predchádzajúci a tiež si vie veľmi dobre poradiť s rozšírenými pórami
- opäť som nepoužívala bez bázy, s bázou je jeho výdrž priam neuveriteľná (10 hodín na oslave plej tancovania a pohybu; bežné makeupy na mojej pleti vydržia ledva 4-5 hodín) bez toho, aby bolo potrebné ho prepúdrovať (!!!!!)
- obsahuje SPF 15, dostupný je v šiestich odtieňoch
- obal je 30ml fľaštička z pevného matného skla, makeup sa dávkuje pomocou pipetky (čo je úplne rozkošné!)


Musím povedať, že ja som nadmieru spokojná s oboma, no z Like a Doll som priam nadšená. Potešili ma odtiene, výdrž (a vlastne všetky ich vlastnosti), tiež ich prijateľná cena aj bez akcie. Do budúcna by som určite chcela skúsiť ďalšie produkty líčenia tváre od Pupa, tak by som vám potom napísala aj o tých :)




• Vamp! mono očné tiene v odtieňoch 204 a 103
Skončili v mojom nákupe preto, že boli v skvelej akcii, každý stál myslím 3,90€, pričom ich pôvodná cena je 7,90€, čo by som za mono tiene hádam nikdy nedala takto "naslepo". Jednoducho keď som ich zbadala, vybrala som si dva, ktoré sa mi v tej chvíli páčili najviac s tým, že keď budú fakt super, pokojne si neskôr kúpim ďalšie aj za plnú cenu. No a poviem vám, s najväčšou pravdepodobnosťou sa tak nestane...
Sú to tiene, ktoré sa dajú aplikovať ako nasucho tak aj namokro, sú zapečené, lesklé, je ich 1g a každý má dvoj vlastný mini penový aplikátor, ktorý sa vďaka svoju zahnutému tavru vôbec nedrží dobre, no dá sa to prežiť a aplikátory sú užitočné pri mokrej aplikácii, ktorú som ja ale neskúšala, pretože mi stačili aj nasucho.
Majú naozaj veľmi peknú pigmentáciu a dobre sa s nimi pracuje, dajú sa aj celkom solídne rozblendiť bez šmúh a bez fľakov, na oku podľa mňa vyzerajú naozaj krásne, ak máte rady lesklé, metalické tiene, ale majú hroznú výdrž. A je jedno, či ich nanesiem na bázu silikónovú alebo nesilikónovú, po pár hodinách sa zlejú do ohybu oka a je po srande. A toto ma na nich jediné mrzí, no je to niečo, cez čo sa dá len ťažko prejsť. Keby sa mi to stalo len občas, pri zvýšenej aktivite alebo čo, to by som pochopila. No každý krát? Neviem či som niekde ja spravila vždy chybu, možno na nejakej naozaj kvalitnej alebo origoš Pupa báze by držali, ale kým na to neprídem, tie peniaze za ďalšie odtiene určite nedám. Ak by ale náhodou mal niekto tip na bázu alebo čokoľvek, čo bude fungovať, sem s ním a ja sa rada zastavím pre ďalšie.






No a aby som sa teda vyjadrila aj k celkovému sortimentu a predajniam...
Výber ich produktov je naozaj široký, všetko je dostupné vo veľmi veľa odtieňoch, čiže podľa mňa nič pre nerozhodných ľudí. Ich produkty sú väčšinou cenovo dostupné, niektoré produkty sú síce drahšie, ale ak za to stoja, tak prečo nie...
Ich starostlivostnú kozmetiku som ešte neskúšala,ale tiež mám zálusk na zopár produktov aj z tejto oblasti, takže mi nezostáva iné, ako si spísať wishlist a začať šetriť ;D
A čo sa týka ich predajní, celkom mi vadí, že sú veľmi tmavé a pri výbere odtieňu makeupu som musela vybehnúť von, aby som ich videla v bežnom svetle. Tiež mne osobne veľmi prekážala celkom hlasná hudba, ktorá ma celkom dosť znervózňovala, ale to mohol byť aj len momentálny pocit... Inak všetko v pohode :)

Čo vy a Pupa? Kupujete, máte rady, či sa jej vyhýbate? Píšte, som zvedavá! :) 
Krásny deň! ♥

5 komentárov:

  1. Pupu ako takú ja osobne zbožňujem. Mne ich tiene držia podstatne lepšie ale, to je pravda...Používam ich s bázou od Artdeco alebo aktuálne od Urban Decay, paradoxne na Artdecu držia lepšie...:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ten like a doll makeup určite chcem...ach, len keby som nemala 3 či 4 ďalšie :D
    ja som s tieňmi vamp inak spokojná, akože miznú počas dňa, ale to mi robia skoro všetky, bázu nepoužívam

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj akú podkladovú bázu používaš pod make up?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) používam tak nejako na striedačku Rimmel a Dermacol Satin Base, no tieto makeupy som testovala s tou Rimmeláckou, ktorá sa mi tak celkovo zdá lepšia a viac mi vyhovuje :)

      Odstrániť
  4. tak na ten like a doll sa tuším pozriem:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS