Krém a maska na ruky v jednom

15. decembra 2014

Ahojte kočeny, prekrásny pondelok! :)
Napriek tomu, že je tu už zima a človek by očakával sneh (očakával neznamená, že sa na neho musí nevyhnutne tešiť), no vonku je sucho, miestami dokonca slnečno. Napriek tomu už ale jednoznačne zima udrela, pretože je chladno, mrzne a v takomto počasí trpia hlavne naše vlásky a pokožka. Preto som sa rozhodla, že vám dneska napíšem o jednom produkte, ktorý vám toto tráenie zaručene pomôže zmierniť.
Ide o krémik na ruky od značky Balea, ktorý som dostala od DM drogérie (ďakujem!!), aby som ho pre vás (aj seba) skúsila a otestovala. Toto zlatíčko má veľmi pekný fialkový obal s makadamiovými orieškami, ktorých olej aj obsahuje a práve vďaka nemu je pre pokožku rúk tak veľmi prospešný. Okrem neho obsahuje aj bambucké maslo a táto kombinácia je nespochybniteľne skvelá na ošetrenie, zjemnenia, no najmä hydratáciu suchej a namáhanej pokožky rúk.
Veľkú-preveľkú výhodu tohoto krémiku vidím v tom, že sa zároveň dá použiť aj ako maska na ruky a to tak, že ho jednoducho nanesiete na ruky v silnejšej vrstve a necháte aspoň pol hodinku pôsobiť. Pri tomto využití by som si dovolila vám odporučiť natiahnuť na ruky rukavičky určené na masky na ruky (bavlnené), vďaka ktorým sa krémik lepšie vstrebá a neotriete ho všade možne. Teda aspoň mne to takto vyhovuje, pretože som schopná si aspoň prepnúť pesničku alebo seriál na notebooku bez toho, aby som si ho celý zamastila.
No a čo sa týka účinkov krému... Milé dámy, to je teda niečo! Hovorím (píšem) vám to ako človek, čo s tým každú zimu bojuje - zacelili sa mi prasklinky, zmizla mi dobiela vysušená pokožka medzi prstami, pokožka je jemná, hebká, príjemná, naozaj viditeľne i pocitovo hydratovaná! Ja sa musím priznať, že som to od neho skutočne nečakala, ale je to namôjveru tak. Navyše vďaka jeho nesmierne príjemnej vôni a krásnej konzistencii, ktorá sa vstrebáva celkom rýchlo a bez mastného filtra... čo viac si priať? No predsa viac takýchto krémov, Balea!! ♥



Takže moja rada dňa znie - neodkladať kúpu tohoto pokladu ani o deň! 
Prajem vám krásny prežitý zvyšok pondelka i celého týždňa ♥

1 komentár:

  1. Tiež som si ho kúpila, kombinácia dvoch olejov ma zaujala a zatiaľ som celkom spokojná, používam ho v práci takže ťažko hodnotiť účinok masky, ale určite aj to skúsim niekedy doma.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS