Gosh Smokey Eyes Palette & Catchy Eyes Provocateur Mascara

7. decembra 2014

Ahojte kočky, krásnu nedeľu! ♥
Dneska tu máme druhú adventnú nedeľu, dúfam, že sa tiež tešíte na Vianoce  pomaličky odpočítavate zostávajúce dni. Ešte než sa začnem venovať dnešnému článku, niektoré z vás sklamem a niektoré možno poteším - na Donny writes sa tento rok neobjavia žiadne vianočné články, okrem jedného či dvoch. Prečo? Pretože mám pocit, že ich je všade viac než dosť. Takto jednoduché to je. Vianoce milujem, rovnako ako tú atmosféru a všetko okolo, no ani tento rok sa necítim na nejaké tematické články, ktoré by som zverejňovala mesiac pred Štedrým dňom. Takže len toľko a teraz sa poďme vrhnúť na dnešnú recenziu :)
Ako už z názvu jednoznačne vyplýva, dneska budem po nekonečne dlhej dobe recenzovať dekoratívku a konkrétne paletku a špirálu dánskej značky Gosh.


Oba produkty som kupovala vo FAnn parfumérii a po oboch som pokukovala už dlhšiu dobu, preto som rada, že som sa k nim konečne dostala a rada by som začala paletkou.
Paletku mám v "odtieni" 001 Smokey Nudes, obsahuje 10 tieňov, ktoré sú perfektné ny vytvorenie dymového líčenia.
Keď vezmem farby porade z ľavej strany, tak sa v paletke nachádza:
• matná svetlá broskyňová
• tmavá broskyňová so zlatým shimerom
• svio-hnedá so shimerom
• matná čokoládová
• matná vínová
• matná tmavomodrá
• matná čierna
• tmavosivá so shimerom
• strieborná so shimerom
• biela so shimerom
Čo je ale nevyhnutné spomenúť, že tie matné tiene majú skôr saténový finish, než úplne matný. Každopádne sú to farby veľmi pekné, aj svetlé aj tmavé, takže si každý nájde to svoje.
Pigmentácia je rôznorodá - tmavšie majú oveľa lepšiu pigmentáciu, tie svetlejšie s na tom o ničo horšie, ale mám pocit, že to tak u svetlých tieňov býva často vo veľa prípadoch, každopádne použiť sa dajú všetky bez výnimky.
Výdrž tieňov s bázou je taká priemerná, samozrejme to ale závisí od bázy - na silikónovej držia horšie a skôr sa zlievajú do záhybu.
Nanášajú sa bez problémov, dajú sa krásne rozblendiť, nezostávajú po nich šmuhy ani fľaky a dymový efekt je s nimi naozaj pekný.
Obal je naozaj pekná krabička z tvrdého kartónu, zatváranie má na celkom silný magnet, vo vrchnáku je priestranné zrkadielko a k paletke je tiež syntetický štetec, ktorý je pre mňa v podstate nepoužiteľný pretože som zvyknutá na moje Zoeva štetce, ale nehovorím, že pre neho jedného dňa využitie nenájdem. Cena paletky je skvelých 18,50€.




Druhým produktom je špirálka, o ktorej vám hneď musím povedať, že je špičková! Vážne a bez srandy. Má silikónovú kefku, ktorá je mierne prehnutá, štetinky sú skôr kratšie, no ich dĺžka je priam ideálna. Čo na špirálke extrémne oceňujem je, že nezlepuje ani nová. Určite to poznáte, že si kúpite špirálu a keď ju otvoríte, na riasach zanechá hotovú pohromu, tak musíte čakať niekoľko týždňov kým trošku oschne, aby bola použiteľná. Tak pri tejto to určite nehrozí - táto je skvelá hneď od začiatku! Ako som spomínala - nezlepuje (možno len úplne minimálne pri viac vrstvách), riasy nadvihne, vytočí, zhustí, predĺži, krásne zvýrazní a všetko bez žmolkov či postupného drobenia sa počas dňa. Neotláča sa pod obočie a celý deň vydrží tak, ako ju ráno nanesiete. Jednoducho ideál! A za cenu 9€... kto by sa odvážil jej niečo vytknúť?!




4 komentáre:

  1. Ja mám už asi rok jednu paletku od Gosh a nedám naň dopustiť, tiene sú sýte, neprášia, takže ich môžem používať aj zo šošovkami. No a vydržia skutočne dlho, netvrdím, že úplne celý deň, ale skoro.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka je krasna mohla si aj pridat nalicene oci s nou :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS