Čistiaca pleťová pena Nivea

28. decembra 2014

Ahojte krásky, prajem vám krásny deň! :)
Tento mesiac sa u mňa zišlo akosi veľa produktov Nivea na čistenie pleti. A tak mi nezostáva nič iné, ako aj dnešnú recenziu pleťovej kozmetiky venovať práve produktu z tejto kategórie. Ide o čistiacu pleťovú penu, o ktorej boli pred istým časom recenzie hádam všade. No a tak sa mi nedalo ináč, neodolala som a prinášam recenziu aj ja.


Mojou voľbou bola modrá verzia, ktorá je určená pre normálnu až zmiešanú pleť, s obsahom vitamínu E a aktívnou látkou Hydra IQ, vďaka ktorej by pleť mala byť popri čistení aj hydratovaná. Balenie je 150ml fľaša s pumpičkou, vďaka ktorej sa voda vo fľaši dostane von už ako jemná pena, ktorú jednoducho nanesiete na tvár, prípadne aj na krk a dekolt, vmasírujete a opláchnete.
Určite viete, že v poslednom čase som začala u čistiacich pleťových gélov hľadať penivosť, pretože pena sa dostane do pórov oveľa lepšie ako gél a pleť teda lepšie vyčistí. Ak sa mi toto odarilo nájsť, bola som vždy rada a spokojná a práve preto som si myslela, že by sa mi mohla táto pena páčiť. A v podstate som sa nemýlila. Pena pleť naozaj veľmi pekne, dôkladne a jemne vyčistí, dokonca sa s ňou dá pleť aj odlíčiť a vôbec neštípe. Po použití pleť nezostáva vysušená ani podráždená a je krásne jemná a hladká, takmer ako po použití pleťového peelingu či gomáže.
Je tu však zopár vecí, nad ktorými som sa musela pozastaviť a nebola som z nich veľmi potešená. Prvou je vôňa. Niežeby to bola nejaká extrémne dôležitá vlastnosť produktu a samozrejme nijakým spôsobom neovplyvňuje jeho účinok, ale môj názor je, že ak si mám niečo "patlať" na pleť, v blízkosti nosa, mohlo by to voniať príjemne. Pri tejto pene som sa stretla s vôňou, ktorá mne osobne podozrivo pripomína jeden nemenovaný penový čistič na vane a umývadlá, ktorý doma používame. A ten pocit, keď si človek uvedomí, že oba prípravky vo finálnej fáze vyzerajú aj voňajú rovnako naozaj nepatrí k najpríjemnejším.
Druhá vec je - a teraz si budete myslieť, že už si prehnane vymýšľam - konzistencia peny. Tá je, ako sa dá vzhľadom na prvotnú tekutinu predpokladať, naozaj taká vodovitá. Jemná, ale vodovitá. Keď sa snažím napeniť gél, tá pena je jednoducho iná. A ja keďže som zatiaľ inú pleťovú penu nepoužívala som mala velikánsky problém si na tú konzistenciu zvyknúť možno práve preto, že mi pripomína ten čistič, ktorý som spomínala vyššie.



No ale aby som tejto pene nekrivdila, je naozaj skvelá čo sa týka jej funkčnosti a kvalít, akými pôsobí na pleť, čo je vlastne jej cieľ a primárna úloha. Takže k tomu nemôžem povedať ani jediné krivé slovo a ak niekomu neprekážajú tie dve vlastnosti, o ktorých som teraz písala, určite ju odporúčam všetkými desiatimi.
Ja som sa rozhodla, že ešte skúsim ružovú verziu, či medzi nimi pocítim rozdiel, tiež pleťovú penu značky Balea a Himalaya (ak sa mi podarí ju zohnať) a uvidím, či by som sa k nej niekedy ešte vrátila, alebo si obľúbim niektorú inú.

Vy mi zatiaľ napíšte, či používate pleťové peny, či ste skúšali túto a ako sa vám páčila...
Majte krásny deň!  ♥

3 komentáre:

  1. Měla jsem taky tuto, byla jsem s vcelku spokojená. Ale přišlo mi, že trošku vysušovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nad touto penou už rozmýšľam zopár týždňov a podľa všetkého stojí za to, takže až spotrebujem gély, vyskúšam tento produkt. V poslednom čase mám pocit, že všetky gély ma akosi vysušujú a to mi dosť vadí, lebo potom to často neviem dohnať ani krémom. Peny sú pre moju pleť akosi príjemnejšie. S penou od Himalaya Herbals som bola veľmi spokojná, ale rada vyskúšam aj Niveu. Ich pleťová kozmetika mi zvykla vyhovovať, takže snáď nebude problém s týmto výrobkom. Inak ani som nevedela, že aj Balea má vlastnú penu, tak možno sa pustím aj do tej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm...a já ty Nivea čistící výrobky nemám ráda. Vůbec nevím proč :-/ mám ráda jejich sprcháče, laky na vlasy, atd...ale na ple´t? Nene...to mě prostě neláká.


    www.instagram.com/randomm_beauty
    blog.jana-mei.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS