Čistenie štetcov so značkou Ebelin

19. decembra 2014

Ahojte krásky!
Určite ste si všimli, že sa na blogoch v poslednej dobe rozprestrela vlna recenzií na čistič štetcov v spreji od značky Ebelin. Tak teda aby som veľmi nezaostávala, dnes nastal deň, kedy vám o ňom napíšem tiež.
Čistič som na recenziu dostala od DM drogérie, ktorej posielam poďakovanie, a na jeho testovanie a používanie som sa nesmierne tešila, pretože patrím k tým ľuďom, ktorý čistenie štetcov poriadne zanedbávali - až do nedávna!


Určite to poznáte - človek nemá dostatok času a chuti štetce stále umývať v teplej mydlovej vode a tiež nemá dosť štetcov na to, aby čakal niekedy aj dva dni, kým mu tie väčšie poriadne uschnú. Tak to teda bolo aspoň u mňa. No a keď som aj rozmýšľala nad kúpou nejakého tekutého/sprejového čističa, bolo mi ľúto za neho vyhodiť toľko peňazí, ktoré som si vedela predstaviť niekde inde. Čiže som si štetce "prala" tak raz za dva týždne, čo teda rozhodne nebolo ideálne.
Nuž ale teraz sa všetko zmenilo a odkedy mám tento čistič, tak ich čistím po každom použití, alebo aspoň po každom dni, keď sa líčim viackrát denne.
Čistič má milé 100ml balenie s rozprašovačom, čistiaca vodička je fialovej farby (♥) a v podstate celkom príjemne vonia, teda až na to, že z neho cítiť alkohol, ale človek aspoň vie, že alkoholická zložka štetce tiež dezinfikuje. Navyše mám pocit, že obsahuje aj nejakú olejovú zložku, ktorá nedovolí, aby sa jednotlivé štetinky príliš vysušovali. Na krabičke je však napísané varovanie, že môže byť dráždivý - čo sa dá celkom logicky predpokladať, no aj tak radšej odporúčam spraviť si najprv kožný test ako pri farbe na vlasy a trochu ho streknúť na predlaktie, aby ste videli, či nespôsobí nejakú kožnú alergiu - radšej ruka, než tvár či oči. U mňa sa nič také neprejavilo, tak som sa smelo pustila do pravidelného používania!


Funguje úplne jednoducho - treba ho dôkladne nastriekať na štetec zo všetkých strán, nechať chvíľočku pôsobiť a potom štetec poriadne utrieť do kozmetického obrúsku alebo obyčajnej vreckovky. Nemá problém odstrániť makeup, púder, lícenku ani očné tiene - či už púdrové alebo krémové - avšak pri tmavých odtieňoch (najmä čiernej) zostávajú vrchné časti štetín trochu zafarbené, aj keď tmavú farbu už nepúšťajú. Samozrejme, ak sú štetce veľmi znečistené, človek sa klasickému umývaniu vo vode jednoducho nevyhne a aj tak by sa hodilo ich z času na čas, aspoň raz za týždeň či dva, umyť klasicky, no musím povedať, že tento pomocník sa pre mňa stal už nenahraditeľným a som nesmierne a nekonečne šťastná, že sa niečo takéto predáva aj v našich drogériách, vlastne len v jednej, tej najlepšej. Jeho cena je 3,99€ a okrem toho, že štetce necháva pekne čisté, sú aj pekne voňavé, takže šup šup poňho! :) Ja pôjdem na 1000%, keď ho miniem!


Dúfam, že s ním budete rovnako spokojné ako ja!
Ako čistíte svoje štetce?
Majte krásny deň ♥

4 komentáre:

  1. hezký článek :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám čistič od Misshy, s tím jsem spokojená. Ale ten se používá tak, že se štětec namočí, takže aspoň den schne. Tohle vypadá jako dobrá náhrada pro používání na střídačku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelá novinka, po ktorej sa určite pozriem. V drogérii som doposiaľ nič podobné nevidela. Ja si štetce čistím detským šampónom, ale nie vždy je to stopercentné. A presne ako píšeš kým uschne tak to trvá.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto ma nejak neláka.mydlo je pre mňa postačujúce.štetce suším pri radiatore alebo na slnku..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS