Get It Nude, Get It Pink!

21. decembra 2014

Ahoooj!! Prajem vám krásnu poslednú adventnú nedeľu :)
Keďže som pred pár týždňami zverejnila recenziu na paletku od Gosh, ku ktorej som ale nepridala žiadne fotky líčenia, rozhodla som sa teda dneska nejaké zverejniť.
Zvolila som veľmi svetlé, neutrálne tiene, žiadna divočina, no pre zmenu som si spravila trošičku výraznejšie pery, ale päť nič extrémne. Takéto líčenia mám ja osobne na deň najradšej, človek nimi nič nepokazí, sú rýchlo hotové a v prípade potreby sa dajú ľahko zvýrazniť.
Takže dúfam, že sa vám bude líčenie aspoň trošku páčiť a budem rada, ak mi napíšete, či preferujete neutrálne, svetlé líčenie alebo práve naopak dávate prednosť niečomu výraznému.
Prajem vám krásny deň! ♥





Použité produkty:
- Balea Teint Perfektion
- L´Oréal Nude Magique Eau de Tient (100 Porcelaine)
- Essence All About Matt!
- Rimmel Lasting Finish Colour Blush (220 Madeira)
- Catrice Re-touch Light-reflecting Concealer (010 Ivory)
- Dermacol Eyeshadow base
- Gosh Smokey Nudes Palette
- Catrice Made To Stay Highlighter Pen (030 Eye Need!)
- Oriflame Very Me Fat Lash Black Out Mascara
- Gosh Catchy Eyes Provocateur Mascara
- Catrice Eyebrow Stylist (030 Brow-n-eyed Peas)
- Rimmel Apocalips (101 Celestial)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS