Moje Vianoce 2014

26. decembra 2014

Ahojte krásky! :)
Naozaj úprimne dúfam, že ste si Vianoce priadne užili a spolu s nimi si vychutnávate aj celé sviatky. Ja musím povedať, že ja som radosťou bez seba. Najväčšiu radosť mám z toho, že sme všetci doma, že som s mojimi najbližšími, zahanbene priznávam, že sa nesmierne teším zo všetkého toho jedla a darčeky sú len sladká čerešnička.
Pôvodne som ani článok písať nechcela, ale nedá mi to a nemôžem vás zanedbať :) Preto sa s vami chcem podeliť aspoň o pár random záberov, ktoré som nafotila počas uplynulých pár dní a pri bežnom článku - recenzii sa stretneme až v nedeľu...
Tak si užívajte, odpočívajte, sviatkujte a majte sa krásne! ♥

Rudolf The Red Nose Reindeer... musí byť!
Nádherná pohľadnica od mojej milovanej Vivi ♥


Vlastnoručne vytvorené cedulky na darčeky...


Vlastnoručne maľovaný monogram na vankúšik pre priateľa :) 




Krásne prekvapenie od Lucky a Natálky z DM. Ešte raz veľká vďaka!

Moje vianočné líčenie. Na nose otlačené okuliare, ale hádam nevadí :) 



No a tento rok sme darčeky nemali od Ježiška, ale od motorkára... Na foto otec :D 
Tak a ja som mala asi najväčšiu radosť z taštičky z Douglas parfumérie. Veľmi tam chcem ísť, no nejako sa mi nenaskytá možnosť :( Ale aj z tej taštičky sa nesmierne radujem. Minimálne tak ako z jej obsahu :) ♥

6 komentárov:

  1. Zaujal mě ten polštářek, čím jsi to malovala? To se dá i prát, spát na něm, aniž by se to obtisklo na tvář?
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Malovala som to klasicky farbami na textil, ktoré sa po uschnutí fixujú žehličkou. Spať sa na ňom dá bez problémov a prať by sa tiež mal dať bez poškodenia.. aspoň doteraz, keď som malovala farbami na textil som s tým problém nemala.

      Odstrániť
  2. Jé, ty vlastnoručně vyrobené věci jsou super! :) tak to vypadá, že jsi měla krásné Vánoce a máš krásný sněžítko! :)

    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc, moc pěkné záběry. :) Ten polštářek jistě udělal příteli radost. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS