InstaMonth • November In Pictures

1. decembra 2014


Ahojte kočky! :)
Áno, je to tu zas! Už zas prešiel ďalší mesiac, opäť máme prvého, avšak tentokrát s malou obmenou - je to naposledy v tomto roku. Je to vôbec možné? Veď ešte len pred mesiacom sme oslávili Silvestra, minulý týždeň som zmaturovala a včera som nastúpila na vysokú. Teda aspoň mne to tak pripadá. Vôbec sa necítim na to sa o pár týždňov rozlúčiť s týmto rokom a o pár dní s týmto semestrom. 
Navyše sa mi zdá, že mám teraz akosi viac a zároveň akosi menej času než kedykoľvek predtým, že mi v hlave víri viac myšlienok a že nemám o čom premýšľať. Všetko je akési veľmi farebné až čierno-biele a ja jednoducho neviem, kde som stratila slúchadlá od mobilu. Že vám to nejako nedáva zmysel? Nebojte, nie ste v tom samy... 
Mne totiž tiež nie.

1 komentár:

  1. hezké fotky :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS