in my view • slovenské drogérie

5. decembra 2014

Ahojte kočeny! :)
Naposledy, keď som písala článok do rubriky in my view som sa snažila nejakým spôsobom sformulovať s voj názor na značky, ktoré sa predávajú u nás v drogériách. A keď som nad tým neskôr rozmýšľala, napadlo mi, že by možno nebolo úplne na škodu, keby som vyjadrila aj svoj názor na konkrétne drogérie.
Takže ak som dostatočne informovaná, na našom trhu figurujú tri hlavné reťazce a to DM drogeriemarkt, 101 drogerie a Teta drogerie. Okrem týchto sa potom dajú nájsť možno nejaké menšie "neznačkové", ktorých človek zoženie naozaj len zlomok produktov či supermarkety, v ktorých sa tiež dá aká-taká kozmetika kúpiť - o tých sa dnes ale baviť nebudeme. A aby som v tom mala aspoň trošku poriadok, rozhodla som sa začať od najneobľúbenejšej po najobľúbenejšiu.

3) Teta drogerie
• predajňu som navštívila možno raz a to som si povedala, že bolo aj naposledy. Úprimne rada by som verila tomu, že to tak nevyzerá vo všetkých predajniach tohto reťazca, avšak tak zlý výber produktov a tak nepríjemný personál som naozaj ešte nezažila. Veľmi malá ponuka, vybrakované stojany a predavačka, ktorá vám v jednom kuse stojí priamo za chrbtom a sleduje, či si náhodou niečo nestrčíte do vrecka či kabelky. Táto skúsenosť na mňa zapôsobila tak negatívne, že som si povedala, že tam najbližšie vkročím v čase maximálnej duševnej krízy.
Na druhej strane ma to ale mrzí, pretože inde to tak vyzerať nemusí a poznám dievčatá, ktoré tam rady nakupujú. Tak teda ak ma niekto vezme na peknú predajňu bez gestapo-personálu, rada svoj momentálny názor prehodnotím


2) 101 drogerie
• do 101 som jeden čas chodila nesmierne rada, hlavne keď som bola mladšia a pred istým časom som tam dokonca brigádovala. Získala som tam skvelú skúsenosť, za ktorú som veľmi rada, ale od tej doby tam chodím akosi nerada. Možno hlavne preto, že som zistila, že zamestnankyne sa nie tvária nepríjemne, ale väčšina z nich taká je. Že im neprekáža nasprejovať sa nepoužitým deodorantom, nalakovať si nechty nepoužitým lakom či prikrášliť sa nepoužitou maskarou a všetko pekne krásne vrátiť na miesto a ďalej ponúkať na predaj.
Navyše mi aj priestory aj sortiment (byť je takmer totožný s tým v DMke) akosi nesympatický. Takisto neviem ako je možné, že u nás v oboch 101 nie je takmer žiadna ponuka kozmetiky Ziaja, ktorú by som celkom rada skúsila, avšak akosi nemám možnosť sa k nej poriadne dostať.
No a jednoducho keď si môžem vybrať, radšej idem úplne inam a teda do mojej milovanej DMky
.

1) DM drogeriemarkt
• ako je už zjavné, je to môj najmilovanejší reťazec a viem, že aj keď som v zahraničí, kde majú aj iné reťazce, aj tak okrem iného vždy zavítam aj sem. Mám rada, ako to u nich vyzerá, vonia, mám rada aj personál (ktorý je väčšinou naozaj príjemný a ochotný), milujem ich privátne značky, výhody, ktoré ponúkajú a tak celkovo.
Nakupovanie v DMke je pre mňa akousi formou oddychu, relaxu a vnútornej meditácie a práve preto sa viem plne stotožniť s ich mottom ("Tu som človekom, tu nakupujem"). A verte že toto nepíšem z toho dôvodu, že mám s DMkou spoluprácu (za ktorú som mimochodom nesmierne vďačná!) ale preto, že to tak naozaj pociťujem :) Celý koncept ich predajní na mňa pôsobí nesmierne príjemne a vždy sa tam rada vraciam...♥


Ako ste na tom vy? Ktorá je vaša najviac a najmenej obľúbená predajňa? 
Majte krásny deň! ♥

10 komentárov:

  1. Aj pre mňa je naj DM. Mám rada ich privátne značky, široký výber produktov a prijateľné ceny :-)

    http://miskasiska25.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. DMka pôsobí fakt dojmom takého luxusného a uprataného obchodu, neviem, cítim sa tam dobre, takmer ako doma, ponúka aj vlastné značky a nie je to nič nekvalitné, okrem občasne dotieravého SBSkara, ktorý za mnou behá akoby som chcela niečo potiahnuť tam nakupujem rada, majú aj pekné letáky, bonusový program a neviem, ked to porovnám s drogériou teta to hádam ani nie je drogéria, príde mi to ako obchod na súčiastky pre domácich majstrov, 101 je trochu lepšia, niekedy tam nájdem aj tovar, ktorý v DMke nedostať, avšak na škodu veci je ten ich vzhľad predajne. Takže aj pre mňa DMka predstavuje tú naj drogériu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím to zhodnotiť rovnako. Teta mi pripadá s tým vybrakovaným tovarom ako nejaká sídlisková drogérka z mojich detských čias... A to musím povedať, že som navštívila už asi 10 rôznych Teta predajní, ale ani jedna ma neoslovila. V 101-tke nakupujem hlavne Ziaja kozmetiku, ktorú spomínaš, ale musím povedať, že výber je tiež dosť slabý, pretože toľko produktov čo Ziaja má.. fuuuuu.. na to by trebalo samostatný obchod (inak po novom je už otvorený v KE, musím tam skočiť ;-) ). DM-ko je proste stále najlepšie, aj čo sa týka cien aj čo sa týka prístupu personálu. Málokedy sa mi stane, že by som mala zlú skúsenosť, jedine ak s SBS, ktorí sú vážne niekedy otravní, ale chápem, že je to ich práca, tak sa ju snažia robiť dobre. V DM mám hlavne rada, že mi personál vie vždy poradiť a ochotne odpovie na prípadné nejasnosti. to sa mi v 101-tke nestalo, tam keď sa niečo opýtam, tak buď mám pocit, že otravujem, alebo mi predavačka nevie dať uspokojujúcu odpoveď. Ak si k tomu prirátam ešte bonusy, ktoré DM ponúka napr. verným zákazníkom, tak jednoznačne musím povedať, že sú na našom trhu najlepší. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No len ty Ziaju zoženieš aspoň ako-tak... ja som u nás nevedela zohnať ani tie krémy na ruky, nič... maximálne jedno telové mlieko :(
      A inak vidím zo všetkých troch komentárov, že to očividne nie je len môj názor, myslím na tieto drogérie... len je pravda, že na toho SBS som zabudla, ten býva dosť otravný, ale musím povedať, že som ho u nás v predajni v SI už poriadne dlho nevidela :D

      Odstrániť
  4. Najčastejšie chodím do DM drogérie, aj kvôli zľavovým kúponom, no skočím aj do tety kvôli značkám, ktoré v DM nenájdem ako napr. Gabriella Salvete alebo NYC.
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha mikulášska Giveaway o limitku od Alverde a make-up od Catrice
    www.mybeautygram.blogspot.sk
    #mybeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj , ja som robila tiež podobný článok :)
    pekný článok , tiež preferujem dm :)
    http://sweetlollipopqueen.blogspot.sk/2014/06/moj-nazor-na-slovenske-drogerie.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nic si z toho nedělej v Česku jsou na tom tety úplně stejně (minimálně u nás ve městě) prodavačky tam na vás blbe hledí, pořad vám stojí za zády a o sortimentu ani nemluvě. Zlaté Dmka a Rossmany

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som potom rada, že to nie je len u nás, ale zasa na druhej strane, keď je to už takto rozšírené, aj by s tým mohli niečo spraviť :D

      Odstrániť
    2. V Ružomberku na námestí je parádna Teta, veľká, priestranná a hlavne s veľkým výberom tovaru :)

      Odstrániť
    3. Tak to potom máte naozaj šťastie :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS