favourite nail polishes • winter 2014

14. decembra 2014

Ahojte kočky! :)
Vítam vás pri pravidelnom článku do rubriky favourite nail polishes a hneď na úvod by som vám chcela povedať, že toto bude asi jeden z posledných ak nie úplne posledný článok v tejto rubrike. Toto z jednoduchého dôvodu, že za tých pár rokov, odkedy som sa prvý krát stretla s lakom na nechty som prešla rôznymi fázami lakovania, nelakovania, kombinovania, zdobenia a sklamávania, prešla som si takisto rôznymi farebnými fázami, veľkými lakovými nákupmi a podobne a tak nejako som si uvedomila, že toto nie je vôbec moja parketa. Zdobiť mi nejde, kombinovanie ma už nebaví a ani sa mi to na mojich nechtoch nepáči, životný cyklus lakov na nechty bol u mňa celkom krátky keďže mne sa nejaká farba môže páčiť, keď si raz nalakujem ale potom som vždy zistila, že dlhodobo u mňa nemá žiaden úspech.
Do tejto kategorie patria hlavne neónové farby a potom laky v modrých, zelených, žltých, zlatých, oranžových a podobných farbách, dokonca ani červeným veľmi neholdujem - ten mám dokonca iba jeden.
No ale čo som tým chcela povedať je, že za ten čas, čo používam laky na nechty a nejakým spôsobom sa snažím si nechty upravovať používaním lakov som sa, povedzme, našla, zistila som, čo sa mi páči, čo sa mi nepáči, čo mi najviac vyhovuje a chcela by som pri tom zostať. Nedávno aj moja laková zbierka prešla veľkou čistkou a napriek tomu, že mi ostalo celkom dosť lakov a je to množstvo, ktoré človek bežne nepotrebuje, sú to v podstate veľmi podobné odtiene a viem už teraz, že tento počet sa v priebehu blízkych pár týždňov a mesiacov zredukuje úplne na finálny počet, takže by som vám v podstate ani nemala čo ukazovať a v týchto obľúbených by boli prakticky stále rovnaké farby a rovnaké laky.
A keď už som teda u toho, takisto to znamená, že rubrika NOTD, ktorú som tu na blogu viedla veľmi krátko by sa takisto neuživila, tak ju týmto tiež v podstate uzatváram, čo ani nie je na škodu, pretože tam toho nailartu skutočne veľa nebolo a aj podľa zobrazovania týchto príspevkov viem, že vás príliš nebavili. Takže posledné tri fotky a hotovo :)

 Rimmel Space Dust 007 Shooting Star
 Catrice 50 Glitterazzi (podklad Rimmel Rita Ora 703 White Hot Love)
malíček a palec - Essence 128 let´s get lost; prostredník - Essence 129 the boy next door; prsteník - Essence 76 hard to resist; ukazovák - NYC 105 Camera-Lights-Glitters (podklad Rimmel Rita Ora 703 White Hot Love)

1 komentár:

  1. Veľmi sa mi páči Rimmel Space Dust 007 Shooting Star, pripomína mi Gabriella Salvete Stars Enamel v odtieni 04 Mistero Grey :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS