Ako skončil môj Beauty Wishlist z minulého roku?

31. decembra 2014

Ahojte krásky! :)
Takto v posledný deň tohto roka mi nenapadá, o čom inom by som mohla napísať článok než o tom, ako dopadol môj beauty wishlist, ktorý som zostavila hneď v prvý deň roku 2014. Ak mám povedať pravdu, počas roka som myslela na plno iných vecí a na wishlist som sa veľmi nesústredila. Raz za čas som si na neho spomenula a popamäti sa snažila prísť na to, ako na tom vlastne som, no aj tak som sa chcela nechať prekvapiť, keďže som dodnes aj zabudla, čo všetko som si do neho napísala. Poďme teda na to...

pinterest,com
1) Horná linka sa mi určite darí lepšie ako pred rokom, no chvostík sa mi vždy podarí len na jednom oku a preto si najradšej kreslím len tenkú linku pri línii rias, klasické tekuté linky som ani nedržala v ruke a najviac som si obľúbila fixy a klasické ceruzky (či už strúhacie alebo automatické). Takže z toho vyplýva, že nesplnené.
2) Vlasy by som aj mala dlhšie, len neviem či o 15cm. Totiž naposledy som sa strihala pred rokom v novembri a odvtedy som si nechala len raz podstrihnúť končeky asi o 2cm. Čiže vlasy dlhšie mám a keďže ich nepotrebujem strihať kvôli poškodeniu, pravdepodobne sú aj zdravšie než bývali. Takže splnené! :)
3) Nechty mi nenarástli. A neboli zdravšie. A navyše som ich teraz úplne zbavila prirodzenosti pomocou gélu. Ale dlhšie sú a kožička je tiež pravidelne ošetrovaná, to zasa hej :D Ale aj tak nesplnené.
4) Vajíčka z Oriflame som neminula, dokonca ani ten balzám z Avonu - ten som ale drasticky vyhodila a vajíčka som prestala riešiť a uvedomila som si, že ich čas jedného dňa príde prirodzene. Nesplnené.
5) Neschudla som 15kg. Schudla som 5kg. Čo je smutné. Lepšie ako keby som pribrala, ale napriek tomu nesplnené.
6) No... nie. Podpätky možno a vlasy som tiež nosila rozpustené častejšie, než u mňa bolo zvykom. Sukne a šaty som sa snažila, no aj tak to bolo menej často, než by som si predstavovala a pastelové farby? Pch! Nesplnené...

No, tak to vidíte :D Musím zahanbene priznať, že som tomu teda veľa nedala a v duchu sa poriadne hreším. No napriek tomu mám v sebe aspoň maličkú nádej, že s ďalším wishlistom to bude o niečo lepšie :) 
Ako ste dopadli vy?
Prajem vám to najkrajšie prežitie posledného dňa tohto roku, krásne silvestrovské oslavy a vidíme sa tu snáď zajtra! ♥

1 komentár:

  1. Mne sa práve chvostík na oku kreslí s klasickými tekutými linkami a Zoeva štetcom...práve s fixkami je ten schostík vždy akýsi krivoľaký:)))Ja si predsavzatia nedávam nikdy! Ale toto je prvý rok, kedy by som si nejaké plány chcela spísať a uvidíme...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS