Starostliovsť o nôžky s Baleou

19. novembra 2014

Prajem vám krásny stred týždňa! :)
Prednedávnom mi dorazil balíček od DM drogérie, v ktorom som našla naozaj úžasný produkt - bolo ním mliečko do kúpeľa na nohy! Musím sa priznať, že už dlho ma nič zo starostlivostnej kozmetiky tak nezaujalo ako práve toto mliečko a na jeho testovanie som sa úprimne tešila a nevedela som sa dočkať. Škoda, že som ho dostala v pondelok ráno pred odchodom do školy a musela som čakať celý týždeň, než ho prvý krát skúsim, no počas toho týždňa som aspoň navštívila DM predajňu, čakanie na koniec týždňa si spríjemnila a k mliečku dokúpila aj krémik na nohy, aby bol pár kompletný.
Toto sa stalo asi pred tromi týždňami a odvtedy som oba produkt použila už niekoľkokrát - krémik o niečo viacej, ale to sa myslím dá aspoň trošku predpokladať. Tak sa poďme na to vrhnúť! :)


Mliečko na nohy do kúpeľa je dvojfázové čiže sa musí pred použitím pretrepať, obsahuje makadamiový olej a mandľové mlieko. Krémik obsahuje tiež makadamiový olej, mandľové mliečko a navyše ešte kokosové mlieko, slnečnicový olej a bambucké maslo. Inak povedané - samé dobroty, ktoré vedia parádne ošetriť pokožku chodidiel. Oba produkty majú rovnakú vôňu, ktorá je niečim veľmi zvláštna -  je z nej poznať niečo sladké a niečo horké a chvíľu som si na ňu musela zvykať, teraz mi už ale pripadá ozaj príjemná.
Musím povedať, že už dlho som nezažila nič tak príjemné, ako keď si počas studeného veterného dňa napusítm do lavóra teplú vodu (v mojom prípade až takmer horúcu), prilejem toto mandľové mliečko a relaxujem. Potom si chodidlá natriem krémikom, navlečiem pletené ponožky a nechám pokožku rozmaznávať!




Oba produkty sú priam odborníkmi vo svojej oblasti a pokožku nôh vedia naozaj úžasne hydratovať a zjemniť. Priznám sa, že som si myslela, že lepší krém na nohy ako ten s ureou od Baley už nikdy nenájdem, no poriadne som sa splietla. Tento krém je priam úžasný a aj keď je oveľa ustejší ako ten s ureou, veľmi dobre sa rozotiera a pokožku krásne zjemní, zmäkčí a ošetrí. A mliečko to isté! Navyše majú oba veľmi milé a krásne fialové balenie ♥ Jednoducho sa nedá ich nemilovať!

4 komentáre:

  1. Určitě se v drogérii na to podívám ! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krémy na nohy od Balea zbožňuju. prozatím jsem nenarazila na žádnou jinou značku, která by mým nohám tak prospívala:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som velmi rada ze niesom sama spokojna s tymto mlieckom!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som sa do nich úplne zamilovala. Stále sa teším keď prídem domov a môžem si dopriať kúpeľ s týmito dvoma krásavcami. Tá vôňa je omamujúca. Niečo prekrásne a nôžky sú po nich extra jemnučké.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS