Empties • Október

3. novembra 2014

Ahojte kočky!
Taaak a je to tu, opäť tu mám pre vás ďalšie Spotrebované. Popravde nejako neviem odhadnúť, či je toho veľa, málo alebo tak akurát, keďže svoju spotrebu nanovo sledujem len druhý mesiac, ale keď ju porovnám s minulým mesiacom, zdá sa mi, že je toho o niečo máličko viac.
Čo ma ale štve je, že mi kozmetiky viac pribúda ako ubúda a väčšina jej je v zásobách už veľmi dlhý čas a práve to je dôvod môjho rozhodnutia, o ktorom ste si mohli prečítať v prvom tohtomesačnom článku.
No aby som ale príliš nezdržovala, poďme sa rovo pozrieť, ako to šlo počas uplynulého mesiaca.


1) Vlasová kozmetika
L´Oréal lak na vlasy, ktorý som dostala myslím minulé Vianoce od babičky bol najlepším lakom na vlasy, aký som doteraz kedy mala. Vážne! Fixoval, držal, nezlepoval, stačila jedna aplikácia, ktorú nebolo treba dodatočne opakovať... No skrátka super!
babylove detský šampón, ktorý som ja ale používala na čistenie štetcov a kefy z diviačej srsti. Bol fajn, čistil, štetce aj kefa boli po ňom jemné, príjemné, nevysušoval ich a neviem čo iné k tomu napísať ;)
Šampóny Avon → článok TU
Olej Gliss Kur → článok TU


2) Telová kozmetika
Sundance telové mlieko → článok TU
Neutrogena telové mlieko → článok TU
Bale mlieko do sprchy (moje druhé balenie) → článok TU
Dove Cream Wash → článok TU
Bale sprchový telový peeling → článok TU
Enja spevňujúci krém na prsia a dekolt → článok TU
Dermacol krém na nohy → článok TU


3) Pleťová kozmetika
detské vlhčené obrúsky z Lidlu - dobré na všetko a všade :)
Marionnaud odličovacie obrúsky → článok TU
Purity Vision Ružvá voda → článok TU
Nivea Clean Deeper - tiež nejaké druhé balenie a stále ho neprestávam milovať :) → článok TU
Astor odličovač → článok TU


4) Dekoratívka, vzorky a pod.
hnedá ceruzka na oči od Essence, ktorú si kupujem stále dookola. Ak sa nemýlim, toto mohla byť moja štvrtá alebo piata a už mám kúpenú novú :)
čierna ceruzka Zimberland - bola fajn, i keď ja čierne veľmi nepoužívam. Preto mi ďalšie štyri ležia doma takmer bez povšimnutia
2x soľ do kúpeľa od Baley, ktorú používam na pedikúru a kupujem stááále dokola :)
vzorky rôznych telových mliek a krémov



Aká bola vaša minulomesačná spotreba? Ste radšej keď spotrebujete viac alebo menej kozmetiky?
Majte krásny deň ♥

3 komentáre:

  1. Vždy ked je nejaká limitka, tak si to kúpim a tak sa mi tej kozmetiky navyšuje takže mám toho každým mesiacom viac a viac:D telové mlieko od Balea je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. šampóny z Avonu mám veľmi rada :) kupujem si to veľké XXL balenie skoro každý mesiac :) telové mlieko do srchy používam od Nivea :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. telové mlieko od neutrogeny som aj ja spotrebovala, mne vôňa nevadila a bola som s ním veľmi spokojná

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS