Rexona Maximum Protection Confidence

4. novembra 2014

Ahojte kočky!
Je to niečo vyše mesiaca, odkedy mi prišiel mail s ponukou spolupráce s firmou Unilever, ktorá okrem iného zastupuje značku Rexona. Je mi jasné, že túto značku netreba vôbec predstavovať, pretože jej výrobky bezpochýb patria k najslávnejším a najlepším deodorantom a antiperspirantom vôbec. Ja sama mám ich produkty veľmi rada a preto nebolo nad čím rozmýšľať a ponuku som prijala.
Na testovanie som dostala novinku Rexona Maximum Protection Confidence. Jedná sa o antiperspirant deodorant, ktorý sľubuje 48h ochranu aj pri veľkej záťaži vďaka technológii TRIsolid, jeho vôňa má byť kombináciou jablka, broskyne, vanilky a jazmínu a je obohatená o hydratačnú zložku, vďaka čomu by mal byť vhodný aj pre jemnú pokožku podpazušia.




Musím sa priznať, že som sa na testovanie nesmierne tešila a som rada, že sa mi tento produkt dostal do rúk, pretože:
• sa jedná o krémový deodorant a tie sa stali mojimi úplne najobľúbenejšími
• neskutočne krásne vonia! Naozaj. Síce by som v jeho vôni nerozoznala ani jednu z vyššie uvedených zložiek (čo ale vôbec nie je podstatné), myslím, že som ešte nikdy nemala tak krásne voňajúci deo-produkt
• nefarbí oblečenie. No, ok, ak si dobre spomínam, počas doby, kedy som ho testovala som si raz večer po naozaj namáhavom dni všimla biele stopy na čiernom tričku, ale aj to viem prečo - trošku viac som to prestrelila s množstvom. Moja chyba.
• fakt funguje! A to je to najdôležitejšie. Síce som nebežala maratón, ale predstavte si situáciu, keď ráno o 7:20 nastupujete do bratislavskej MHD, ktorú ste museli dobehnúť v svetri a bunde, potom bežíte za ďalšou MHD, ktorú nestihnete a nastúpite do nasledujúcej, ktorá je preplnená a tým pádom je tam neskutočne teplo a čo? Spotíte sa. Keďže ste stihli až neskoršiu MHD, musíte na stanici priam letieť, aby ste stihli vlak. Prídete do Trnavy, kde nenastúpite na MHD a musíte sa riadne ponáhľať, by ste stihli za 25 minút prísť zo stanice k fakulte a vytrepať sa na piate poschodie, stále v svetri a bunde. No a po celom dni v škole a spätnej ceste rôznou dopravou sa vrátite späť do BA o 17:20. A prečo vám toto celé píšem? Pretože niečo podobné absolvujete takmer denne (podotýkam TAKMER) a počas celého dňa nepotrebujete zopakovať aplikáciu tohoto produktu a ste v pohode. No a nie je to skvelé?
• inými slovami ho proste milujem!



Je pravda, že som nikdy neodsledovala, či funguje tých 48h, ale komu na tom vlastne záleží?! :) Za seba teda tento produkt rozhodne odporúčam, po spotrebovaní určite kupujem nový a to tak, že bez debaty :)
Inak balenie, ktoré môžete vidieť na fotkách, obsahuje 45ml produktu a jeho odporúčaná cena je 5,65€


Čo na neho poviete? Skúšali ste ho už?
Majte skvelý deň ♥


PS: Možno by vás zaujímala informácia, ktorú som sa dočítala na príbalovom letáčiku a to, že je lepšie aplikovať tento produkt už večer, pretože podľa nejakých výskumov, telesná teplota nie je stála a pošas dňa a noci klesá a stúpa. A v noci, keď sú potné kanáliky najmenej aktívne, môže zložka TRIsolid lepšie preniknúť do pokožky a zaistiť lepšiu ochranu počas dňa.
PPS: A tiež to, že tento produkt obsahuje zložku Dimethicone, ktorá sa pridáva do telových mliek a preto je vhodný aj pre jemnú a citlivú pokožku.


3 komentáre:

  1. Vypadá opravdu zázračně :) ale u mě asi šanci nedostane, jsem zvyklá na sprejové deodoranty, všechny tyhle kuličky a mazlátka nemám ráda, nějak mi nesedí.. :) Ale Rexona jako značka je skvělá, používám jejich deo spreje a lepší jsem neměla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som s ním veľmi spokojná. Neskutočne krásne vonia a hlavne chráni pred potom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je skvela akurat minam zasoby no urcite pojdem do nejakej dalsej ja ich prosTo milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS