Oriflame Oxygen Boost Face Mask

5. novembra 2014

Ahoooj!
Veľmi veľmi dlho tu nebola recenzia na pleťovú masku. Tak som sa rozhodla vám dnes o jednej napísať. Je pravda, že za posledné mesiace používam pleťové masky oveľa radšej než v minulosti, stále to nie je žiadna sláva. Túto som si však obľúbila a používala by som ju rada často, to však ja bohužiaľ nemôžem. Prečo?


Jedná sa o okysličujúcu pleťovú masku, ktorá by mala prečisťovať a chrániť pleť namáhanú znečisteným prostredím, je určená pre všetky typy pleti. Čo je super, keď si vezmem, že sa momentálne pohybujem vrámci troch miest z toho jedno je Trnava a druhé Bratislava a čo si budeme hovoriť, nie je to žiadna sranda, vzhľadom na všetko to znečistenie (odhliadnuc od toho si to ale poriadne užívam). Takisto sa teším z toho, že nikto nie je diskriminovaný kvôli typu pleti. Bohužiaľ to však nie je super z toho pohľadu, že nerozumiem, ako môže byť ten istý výrobok určený pre pleť suchú i mastnú? No ale poďme ďalej.
Maska sa má používať tak, že sa na pleť nanesie hrubšia vrstva, nechá sa 10 minút pôsobiť a zvyšok, ktorý sa nevstrebá sa jednoducho zotrie vatovým tampónom, prípadne obyčajným kozmetickým obrúskom.

Zaujíma vás, ako to funguje v realite? Ja, človek s mastnou pleťou, si nanesiem na tvár vrstvu bielej krémovej pleťovej masky, prežijem počiatočné štípanie hlavne v okolí nosa, nechám ju 10 minút pôsobiť a keď idem zvyšok zotrieť, zistím, že tam už žiaden nie je. Poviem si: "Super, všetko sa vstrebalo, znamená to, že moja pleť bola dehydrovaná a vzala si, čo sa dalo." A znie to fajn, keď prihliadneme k tomu, že mastná pleť potrebuje hydratovať naozaj poriadne, aby sa nemastila ešte viac. Po prvom použití mám pocit vláčnejšej, jemnejšej pleti a som natešená.
Po týždni sa rozhodnem aplikáciu zopakovať, veď prečo nie, bola som týždeň v pr...preč, v znečistenom prostredí a pleť to určite znovu ocení. Houby! Síce sa opäť vstrebalo, čo sa dalo a prvé asi dve hodiny som mala pleť ako týždeň dozadu, potom však prídem k zrkadlu a pozerám, ako strašne sa lesknem. Prejdem si po čele a WTF?! Moja ruka sa stretne s neskutočneee zamastenou pokožkou. A chcete vedieť, čo sa stane o ďalší týždeň? To isté!


Čiže - maska je super, pleť zjemní, hydratuje a všetko, ak však máte mastnú pleť, odporúčam buď ani neskúšať alebo ísť na to veľmi opatrne a aplikovať raz za... rok? Nie, ale raz za mesiac najviac a častejšie ani omylom. Veľmi by ma však zaujímalo, ako by sa správala pleť suchá alebo normálna, alebo vlastne každá iná.
Ak by ste masku náhodou chceli skúsiť, predáva sa v 75ml balení (zvislá tuba, cvakací vrchnák) za oficiálnu cenu 8€, za ktorú som ju ale nikde nikdy nevidela, pretože je neustále v nejakej akcii, ak sa teda ešte vôbec dá zohnať, keďže bola v nejakej špeciálnej ponuke.


Čo vy a pleťové masky? Používate? A veríte na to, že niečo môže byť určené "pre všetky typy..."?

Majte krásnu stredu ♥

1 komentár:

  1. Tak toteda asi nieje nic premna jedine tak fakt raz za mesiac :) ale zaujimava recenzia!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS