O tom ako to je a či je to tak, ako to malo byť...

1. novembra 2014

Dobre, tak myslím, že je na čase, aby sa aj tuná objavil článok, ktorý bude vyslovene len vykecávací a z časti aj trošku odhaľovací. Prežili sme spolu krásny rok - alebo teda aspoň z môjho pohľadu to bol rok veľmi pekný (a dúfam, že aj vy ste sa sem rady vracali) a myslím, že je voči vám fér, aby ste boli informované, čo sa so mnou deje a ako to vidím, poprípade aký dopad to má na blog...

Takže, určite viete, že som tento rok nastúpila na vysokú školu ako väčšina tohtoročných maturantov. Avšak študujem na škole, na ktorú som pôvodne vôbec nechcela ísť a mala som ju len ako záložnú. Mojím cieľom bolo tlmočníctvo v Bratislave na Komenského, namiesto toho ale študujem pedagogiku na Trnavskej univerzite. Či som sklamaná? Ani omylom! Počas toho pol semestra, čo je za mnou, som tak nejako pocítila, že táto škola je na dobrej úrovni a celkovo na mňa pôsobí oveľa lepšie než Komenského filozofická fakulta. Angličtinu a slovenčinu študujem tak či tak, v Bratislave bývam tak či tak, takže som nejako o nič neprišla, práve naopak! Spoznala som skvelých ľudí a našla si kamarátky, o akých sa mi doteraz mohlo len snívať, a naozaj veľmi dúfam, že nám to vydrží.


Prečo bývam v Bratislave? Pretože som nechcela byť na internáte a keďže bývam u starých rodičov, dosť ušetrím, som s rodinou, a jednoducho som v tom najúžasnejšom meste. Neviem prečo to tak je, ale to mesto jednoducho milujem najviac ako sa dá a som rada, že som sa narodila práve tam. Navyše, čo viac si priať, ako bývať v Starom meste a dokonca by sa dalo povedať, že v podhradí?
Čo sa týka Trnavy, tá sa musela celkom snažiť, aby zmenila môj názor na ňu, pretože spočiatku som ju vnímala len ako Skalicu s McDonaldom a Panta Rhei a skutočne som o nej nemala dobrú mienku. Po prvom týždni tam sa mi ale prestala hnusiť a teraz som tam šťastná a aj toto mesto som si veľmi obľúbila :)
Musím otvorene priznať, že to zozačiatku naozaj nebolo ľahké, keďže som nebola zvyknutá za školou cestovať a už vôbec som nebola zvyknutá, že toľko dní v týždni nie som doma. Bolo to pre mňa veľmi vyčerpávajúce a neraz som si kvôli tomu aj poplakala, ale stačili mi asi dva či tri týždne a začala som si tento spôsob fungovania, tento spôsob života celkom užívať. Aj keď niekedy sa mi zdá, akoby som ja len stála na mieste a svet okolo mňa letel a ja nejako poriadne ani neviem, kde som a čo som robila uplynulé dva mesiace.


Čo sa týka blogu, určite ste si všimli, že prispievam pravidelne, niektoré týždne dokonca denne. Mne osobne sa totiž naozaj nepáči, keď niektoré blogerky napíšu jeden článok za dva týždne a aj to je článok, v ktorom sa ospravedlnia, že neprispievajú, pretože nestíhajú. Chápem to, že niekto nedokáže pracovať na článkoch, keď sa mu nechce alebo naozaj nemá čas, pretože som na tom rovnako. Avšak, našla som si systém, ktorý zatiaľ celkom funguje a to, že väčšinu článkov (ale nie všetky!) píšem cez víkendy a dni voľna a jednoducho ich prednastavím a tie ostatné potom prípadne píšem v deň publikovania. No, hádam som to napísala zrozumiteľne. Takže zatiaľ mi to takto vyhovuje, funguje, blog je stále aktívny a to ma veľmi teší, pretože by som v blogovaní určite chcela ďalej pokračovať, pracovať na sebe i blogu a zlepšovať sa, čo by patrne nebolo veľmi reálne, ak by som písala jeden článok za týždeň.


No ale keďže som sa do toho blogovania tak veľmi zaľúbila, rovnako som začala nejako viacej nakupovať kozmetiku. Čo ma štve je, že ani nepíšem Haul články ako som chcela a že niektoré produkty mám v zásobách už vyše roka a stále kupujem nové a nové produkty - a to je reč o "starostlivostnej" kozmetike. Takže som sa rozhodla, že si vyskúšam kozmetický "poloban" na nákupy a kupovať budem len naozaj potrebné produkty, ktoré sa minú a dekoratívku (veď kto by sa za to hneval?). Takže kým nezredukujem zásoby, zakazujem si nakupovať sprcháče, krémy, pleťovú kozmetiku, šampóny, balzamy, masky a tak podobne. Som zvedavá, či sa mi to vôbec podarí, ale... (a teraz je dôležitý ten obrázok pod textom ;) )


Čiže ako to je už viete, ak vás stále zaujíma, či je to tak, ako to malo byť, tak NIE, NIE JE! Ono je to totiž o  malý chlp lepšie a som za to rada, pretože mi to celé pomáha samú seba lepšie spoznať a postupne si uvedomovať zopár vecí, ktoré boli doteraz pre mňa veľkým problémom :) 

Zdroj obrázkov: google.sk

6 komentárov:

  1. ja som teda v TT študovala 4 roky na strednej a to mesto som si zamilovala :) vždy sa teším keď tam môžem zavítať :) teraz 3 roky študujem v BA a hoci som ju spočiatku nemala rada, aj tá sa teraz dá ( moc som zlenivela, predsa len MHD :D )...ale k tej TT mám akýsi citový vzťah a raz by som možno chcela bývať v TT, hoci mi to nebude umožnené :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som bola 5 rokov v Bratislave na intráku a trvalý návrat domov po škole bol riadne tvrdý. I keď je to už nejaký rôčik, stále ma to do Bratislavy ťahá a veľmi mi chýba. Preto sa tam vždy rada vraciam, mám tam kopec priateľov, s ktorými zažívam vždy príjemné chvíle.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite je to fajn a snaha sa cení :) Ja tiež nemám rada blogerky ktoré prispievajú raz za dva týždne a nakoniec ešte sú aj nahnevané zato že ich zato niekto v komentároch zdžube :) samozrejme je to každého osobná vec, čo sa týka času, blogovania atd.. ale keď chcem mať kvalitný blog tak na ňom pracujem a nečakám že mi spadne niečo z neba :) Každý si musí nájsť svoj vlastný systém, ako mu to vyhovuje a podľa mňa ty si si to spravila veľmi dobre že si to píšeš cez víkendy :) Na tvojom blogu sa mi veľmi páči že tie recenzie sú rozmanité, nie je to stále len napríklad o krémoch na tvár alebo len o lakoch na nechty alebo len jednej značke :) Takže len tak ďalej, veľa šťastia aj so školou aj s blogom a aby ti stále takto vychádzal čas na blog ako doteraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, ďakujem za krásny komentár! :) A tiež za priania, si zlatíčko :) :*

      Odstrániť
  4. haha teraz si vytrela mne kocura s tym prispievanim :D ja sa stale akosi neviem dokopat poriadne blogovat :( (najskôr skola, potom robota, teraz problemy vztahove no hruuza) asi by som si tiez mala nastavit nejaky rezim ako ty :)...a drzim ti moc palce nech ta blogovanie stale bavi a naplna ;) a taktiez aj v skole nech sa ti dari :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vieš, Martuška, u teba som to ja osobne zažila teraz prvý krát, a nie že to u niekoho pretrváva pol roka..
      Ďakujem ti veeeľmi pekne moja :* , ja dúfam, že sa ti tiež podarí si všetko vyriešiť a zabehnúť sa do pracovného režimu :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS