everyone deserves to sparkle

30. novembra 2014

Ahojte kočky!
Nedávno som len tak browsovala na internete a preklikala som sa k jednému obrázku, ktorého myšlienka sa mi naozaj veľmi zapáčila. Je to tento obrázok (zdroj: google.sk):


A keďže sa s touto myšlienkou úplne stotožňujem a navyše patrím k ľuďom, ktorí milujú trblietky, rozhodla som sa nechať sa ňou inšpirovať (možno skôr uniesť) a dodala som svojim nechtom trochu lesku. A vzhľadom k tomu, že som sa rozhodla túto myšlienku ďalej šíriť, predmetom dnešného NOTD bude práve môj trblietavý výtvor. Dúfam, že sa vám nechtíky páčia, tiež dúfam, že sa aj vy necháte touto myšlienkou inšpirovať a budete ju šíriť ďalej v akejkoľvek podobe.
Ak sa tak rozhodnete, budem rada, keď sa os voje pokračovanie podelíte dolu v komentároch a nakoniec z toho možno vznikne nejaká reťazová reakcia, kto vie... :)

- malíčky: L´Oréal Colection Priveé by Doutzen + Essence effect nail polish 18 that´s my pop cake!
- prsteníky a palce: Essence effect nail polish 02 baby, you´re a firework
- prostredníky: Essence 132 break through + L´Oréal Matte topcoat
- ukazováky: Essence 174 purple sugar + Essence effect nail polish 03 glitz & glam








4 komentáre:

  1. Moc pekná kombinácia..to máš svoje nechtíky?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romi :)
      nie nie, to je gél :)

      Odstrániť
  2. ten lak na prostredníčku vyzerá s mattným top coatom veľmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadají hezky :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS